حریق بیمارستان زهرای مرضیه اطفاء شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق بیمارستان زهرای مرضیه در کمترین زمان ممکن اطفاء شد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مقارن ساعت ۱۳و۱۳ دقیقه امروز یک مورد حریق در بیمارستان زهرای مرضیه واقع در خیابان مجلسی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، اظهار کرد: در پی اعلام این حریق ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان بلافاصله نیروهای امدادی از ایستگاه‌های هفت و ۹ و همچنین یک دستگاه اطفائیه سنگین از ایستگاه چهار و یک دستگاه خودرو تنفسی به همراه مسئولان به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود :حریق در طبقه سوم بیمارستان زهرای مرضیه در واحد بایگانی رخ داده بود که پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه شاهد دود غلیظ در طبقه سوم شده و با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود را برای نجات و اطفای حریق آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه آتش‌نشانان توانستند در کمترین زمان ممکن حریق را مهار و از سرایت به دیگر طبقات جلوگیری کنند، اضافه کرد: همچنین با استفاده از دستگاه‌های دمنده و انتقال دود (توربکس) نسبت به تلخیه دود زیاد ناشی از حریق اقدام و خوشبختانه فردی دراین حادثه دچار مصدومیت نشد.

شریعتی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل و اطفای کامل حریق به عملیات خود پایان دادند.

کد خبر 346016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.