امسال  ۴ هزار شغل در استان ایجاد می‌شود

گلپایگان - معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با یک برنامه مدون و جامع، امسال در استان چهار هزار شغل با پروژه‌های تعریف شده ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، دکتر حمیدرضا طباطبایی نائینی عصر امروز ( چهارشنبه) در آیبین معارفه فرماندار جدید گلپایگان  که در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم وضعیت این خطه که مظهر فرهنگ، ادب و هنر، کشاورزی و صنعت است هر روز پیشرفت داشته باشد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب به خاطر هجمه‌های دشمنان هیچ‌گاه شرایط آرامی در کشور از لحاظ مسائل سیاسی، بین المللی، نظامی، اقتصادی  و اجتماعی وجود نداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان افزود: همه تنش‌ها، یاوه‎‌گویی‌ها، ترورها، جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی و توطئه‌های جدید از سوی آمریکا برای از بین بردن آرمان‌های نظام مقدس است.

طباطبایی نائینی گفت: برای مهار تحریم‌های جدید از سوی رئیس جمهور آمریکا اعمال شده و شوک جدیدی به اقتصاد کشور و  بازار ارز وارد کرده است تدابیری اندیشیده شده است، اما  ضروری است که بیش از پیش همدل و همراه باشیم.

وی تأکید کرد: اختلاف نظر در امور کشور وجود دارد، اما باید در شرایط کنونی اختلاف نظرها کنار بگذاریم و تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مهمترین نکته در این شرایط بحران اقتصادی این است که دولت، مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضایی و مردم باید یک هدف را تحت منویات رهبر معظم انقلاب دنبال کنند.

طباطبایی نائینی ادامه داد: ممکن فشارهای اقتصادی به کشور بیشتر شود، اما  وحدت کلمه  و همدلی رمز ادامه حیات کشور است.

وی گفت: باوجود این همجمه‌های اقتصادی، هیچ گونه وقفه‌ای در کشور از لحاظ تأمین کالاهای اساسی و نیازهای مردم ایجاد نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برای اشتغال در استان برنامه جامعی تدوین شده است که براساس آن امسال چهار هزار شغل با پروژه‌های تعریف شده ایجاد می‌شود.

طباطبایی نائینی افزود: تعدادی از این شغل‌های تعریف شده در شهرستان گلپایگان خواهد بود که این مسئله از مطالبات به حق مردم است.

وی تأکید کرد: تشریفات مقدماتی و بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاری‌ مانع استقبال سرمایه‌گذار در استان می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان افزود: در شرایط کنونی لازم است با همت و تلاش مسئولان، از مقررات دست و پاگیر را در ادارت کاسته شود و امور مردم را تسهیل کنیم، اگر کاری براساس قانون است باید اجرا شود و در اجرای قانون نیز اجتهاد را کنار بگذاریم تا رضایت مردم به دست آید، زیرا در شرایط کنونی یک نارضایتی از سوی مردم ضربه اساسی وارد می‌کند.

کد خبر 345942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.