نماز عید فطر در مساجد برگزار نمی‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نماز عید فطر امسال در جوار امام‌زادگان شاخص استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در ۳۰۰ امامزاده استان در طرح "ضیافت الهی" اظهار کرد: همچنین بیش از ۲۵۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به امام‌زادگان شاخص استان اعزام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نماز عید سعید فطر نیز در جوار امام‌زادگان شاخص برگزار خواهد شد، افزود: باید توجه داشت که نماز عید فطر در مساجد برگزار نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود به دلیل برگزاری نماز عید فطر این هفته نماز جمعه برگزار نشود، ادامه داد: البته هنوز این مساله به صورت رسمی از سوی مراجع ذی صلاح اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر جوار امام‌زادگان نماز عید فطر در دیگر نقاط شهری و روستایی نیز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: خطبه‌های نماز عید فطر توسط مبلغین و ائمه جماعت خوانده می‌شود.

وی از استقبال بی نظیر مردم از امامزاده‌ها سخن به میان آورد و افزود: استقبال بی‌نظیر  نسبت به سال های  گذشته به امام‌زادگان جای بسی خوشحالی دارد و  عید فطر در کنار امامزاده از مردم و  نماز عید فطر را با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌کنیم.

کد خبر 345894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.