کیفرخواست ناظم مدرسه غرب تهران صادر شد

دادستان تهران با تاکید بر اینکه امروز کیفرخواست پرونده با چهار عنوان اتهامی صادر شد، گفت: پرونده به دادگاه تحویل داده خواهد شد و امیدواریم دادگاه در سرعت قابل قبولی حکم را صادر کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه نشست بررسی وضعیت بهداشت عمومی و امنیت غذایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مدرسه‌ای در غرب تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده مدرسه غیر انتقاعی در منطقه غرب تهران اظهار کرد: باید توجه داشت که در گام نخست ۱۵ نفر از والدین دانش‌آموزان این مدرسه شکایت خود را نسبت به ناظم مدرسه اعلام کردند و در نهایت هشت نفر در دادگاه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه دادستانی تهران پس از تشکیل پرونده تحقیقات تخصصی خود را آغاز کرد، افزود: در گام نخست دانش آموزانی که والدین آنها طرح شکایت کرده بودند در پزشکی قانونی حضور یافته و مورد معاینه قرار گرفتند.

دادستان تهران اضافه کرد:  در تمام گزارش پزشکی به آن معنا تجاوز جنسی که در اخبار اولیه آمده بود به معنای جرایم خاص جنسی دیده نشد، ولی تعرضات جنسی گزارش شد و متهم هم پذیرفته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز کیفرخواست پرونده با چهار عنوان اتهامی صادر شد، افزود: پرونده به دادگاه تحویل داده خواهد شد و امیدواریم دادگاه در سرعت قابل قبولی حکم را صادر کند.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه تاکنون این پرونده تنها یک متهم دارد، افزود: البته باید توجه داشت که بخشی از پرونده  مفتوح است  چون ممکن است بخشی از عدم اطلاع رسانی‌ها یا پوشاندن موضوع وجود داشته باشد که در آینده کشف شود، اما فعلا متهم همه چیز را پذیرفته است.

به گزارش ایمنا، خبر تجاوز به دانش آموزان در مدرسه‌ای غیر انتفاعی در هفتم خرداد ماه امسال رسانهای شد. ناظم مدرسه که تنها متهم این پرونده است. مقامات قضایی دعوت به مصرف مشروب دانش آموز از سوی ناظم مدرسه تایید کرده‌اند و این در حالی است که سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرده است که بر اساس معاینات انجام شده بر روی دانش آموزان این مدرسه هیچ یک از آنها مورد تجاوز قرار نگرفته است.

کد خبر 345849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.