دلیل تجمع نمایندگان اصفهان در وزارت کشور

نماینده مردم اصفهان گفت: نمایندگان اصفهان برای بررسی چرایی تعلل در اجرای مصوبات شورای عالی آب در دفتر وزیر کشور تجمع کردند.

حیدر علی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تجمع نمایندگان اصفهان در دفتر وزیر کشور اظهار کرد: نمایندگان اصفهان عصر دیروز (یکشنبه-۲۱ خرداد)در دفتر وزیر کشور جمع شدند تا علت تعلل در اجرایی شدن مصوبات شورای عالی آب را جویا شوند.

وی در ادامه گفت: یکی از مسائلی که در این تجمع مطرح کردیم این بود که نمایندگان اصفهان میزان آب تخصیص یافته به اصفهان، چهارمحال بختیاری و یا یزد را تعیین نکرده اند، بلکه در شورای عالی توزیع آب که استانداران این ۳ استان و همچنین معاون وزیران حضور دارند، مشخص شده است که متناسب با مسائل و منابع آبی، این استان ها چه میزان آب دریافت کنند؛ بنابراین انتظار داریم کسانی که این نحوه تقسیم بندی را وضع کرده اند، خود به آن پایبند باشند.

عابدی تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان اصفهان به وزیر کشور راجع به اجرایی نشدن مصوبات شورای عالی آب هشدار دادند و عمق مشکلاتی که در پی این رویکرد ایجاد می شود را گوشزد کردند. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در مقابل وزیر کشور قول داد هیئتی را برای بررسی چرایی اجرا نشدن این مصوبات اعزام کند و اگر طی دو سه روز آینده این مصوبات اجرا نشود از راه های قانونی دیگری برای احقاق حقوق مردم اصفهان اقدام کند.

کد خبر 345815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.