۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
روند افزایشی دمای هوای اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان تا پایان هفته روند افزایشی دارد.

علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: وضعیت جوی استان برای دو روز آینده به صورت صاف تا کمی ابری همراه با باد نسبتاً شدید در اکثر نقاط پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌های پراکنده بهاری از روز گذشته در شمال و غرب استان اصفهان آغاز شده و تا دو روز آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: منشا این بارش‌ها ناشی از فعالیت سامانه درون منطقه‌ای است و ابرها در محلی که بارش دارند، رشد می‌کنند.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص بارش‌های روز گذشته نیز گفت: در این بازه زمانی بادرود با ۲.۵ میلی‌متر بارش و خوانسار با یک میلی‌متر بارش بیشترین میزان را اعلام کرده‌اند.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز اظهار کرد: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای هوای ۴۱ درجه و بویین میان دشت با دمای هوای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

عسگریان با بیان اینکه دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت به ۳۵ و بامداد فردا نیز در سردترین ساعات به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، افزود: باید توجه داشت که روند افزایشی میانگین دمای هوای اصفهان تا روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 345789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.