گوگل به خاطر شکایت یکی از کاربران ایموجی سالاد را عوض کرد!

گوگل، به خاطر شکایت یکی از کاربران این شرکت که گیاهخوار بود، ایموجی سالاد خود را تغییر داد و آن را بدون تخم مرغ منتشر کرد.

به گزارش سرویس علمی ایمنا از technews ،شرکت گوگل همیشه به دنبال ایجاد رضایت در بین کاربرانش است. این شرکت به تمامی انتقادات و پیشنهادات توجه ویژه دارد. بنابراین پس از آنکه یکی از کاربران گوگل که گیاهخوار بود به وجود تخم مرغ روی ایموجی سالاد اعتراض کرد این شرکت تصمیم گرفت این ایموجی را عوض کند.

در ایموجی قبلی صدای جیر جیر با تصویری از  سالادی حاوی کاهو، گوجه فرنگی و تخم مرغ همراه بود، اما اکنون تخم مرغ حذف شده است. سبکی از گیاهخواری به نام خام گیاهخواری وجود دارد که درآن حتی تخم مرغ هم خورده نمی شود.

این کاربر در انتقاد خود نوشته بود: "ما گیاهخواران تخم مرغ نمی خوریم و بنابراین نمی توانیم از این ایموجی استفاده کنیم، پس لطفا آن را تغییر دهید."

جنیفر دانیل، یکی از مدیران ارشدگوگل، در مورد این تغییر در توییتر خود نوشت: "ما همیشه به دنبال رضایت کاربران این شرکت هستیم و تمامی انتقادات را بررسی می کنیم. به همین دلیل با اعتراض یکی از کاربران گیاهخوار، تخم مرغ ایموجی سالاد را حذف کردیم اما انتظار این حجم از توجه مردم و رسانه ها به این موضوع را هم نداشتیم! ایموجی فعلی تصویر سالاد جدیدی است که هم حجمش بیشتر است هم سالمتر به نظر می رسد.

کد خبر 345755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.