آیا متهم کردن مسئولان به تبعیت نکردن از ولایت، روش انتقادی صحیحی است؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد متهم کردن مسئولان به تبعیت نکردن از ولایت توسط برخی افراد در مجامع عمومی، شیوه نادرست بیان اعتراض و نقد است که باید اصلاح شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، محمدعلی پورمختار  در رابطه با متهم کردن مسئولان به تبعیت نکردن از ولایت توسط برخی افراد با عنوان ولایتمداری، گفت: همه مسئولان در هر مقامی باید از فرمایشات رهبر انقلاب تبعیت کنند؛ زیرا این افراد با پذیرش اصل ولایت توانسته اند در جایگاهشان قرار بگیرند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد رهنمودها را رعایت نمی کنند، اظهار کرد: بر این اساس مردم نیز از این مهم ناراحت شده و اقدام برخی مسئولان مورد اعتراض قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعتراض های مردمی به برخی مسئولان در مواقع خاصی رخ می دهد، ادامه داد: این مهم در حالیست که رهبر انقلاب تاکید کرده اند افرادی که مخالف هستند و اعتراض دارند نباید در نشست ها، مجامع عمومی و غیره  و به شیوه نادرست اعتراض و نقدشان را بیان کنند و به نوعی موجب اختلال در سخنرانی مسئولان شوند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی همگان باید به هم افزایی و وحدت توجه کنند، تصریح کرد: بنابراین شیوه انتقادات و بیان اعتراضات باید اصلاح و در زمان به موقع مطرح شود.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید از یاد برد که هیچگاه نمی توان نسبت به مسئولانی که به رهنمودها و مقررات توجه نمی کنند خنثی بود و باید به آنها تذکر داده شود، اما شیوه انجام اینکار باید درست و از طریق صحیح باشد.

کد خبر 345754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.