شهرضا، قطب درمانی جنوب استان می‌شود

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح‌هایی برای تبدیل شهرضا به قطب درمانی جنوب استان خبر داد.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: شهرضا یکی از شهرستان‌های بین راهی کشور است که استقرار آن در مسیر جاده ترانزیت شمال – جنوب کشور باعث شده تا بسیاری از هموطنان از امکانات آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا عبور می‌کنند و همین عامل ضرورت تقویت زیرساخت‌های درمانی، خدماتی، بهداشتی، امنیتی و انتظامی این شهرستان را دوچندان کرده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بیمارستان شهرضا یکی از بزرگترین مراکز درمانی منطقه است که روزانه تعداد زیادی از بیماران و مجروحان حوادث ترافیکی شهرضا و شهرستان‌ها و استان‌های اطراف را پذیرش می‌کند.

محمودی تأکید کرد: لازم است امکانات بیمارستان شهرضا افزایش یابد زیرا این اقدام به معنای ارایه خدمات بهتر، بیشتر و مناسب‌تر به همه مردم منطقه و کشور است.

وی اضافه کرد: اقداماتی برای تکمیل کادر پزشکی و تجهیزات درمانی بیمارستان شهرضا انجام شده که این مرکز را به مهمترین قطب درمانی جنوب استان تبدیل می‌کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش امکانات بیمارستان تأمین اجتماعی شهرضا، تصریح کرد: کادر درمانی و پزشکی این مرکز تقویت شده و در آینده نزدیک این مرکز به یک کلینیک تخصصی تبدیل می‌شود که این مسئله باتوجه به مراجعات فراوانی که به آن می‌شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

محمودی اضافه کرد: سهمیه‌ای به تعداد ۶۰۰ نفر برای بیمه کارگران ساختمانی شهرستان اخذ شده که این اقدام هم نقش مهمی در ارایه خدمات بهینه درمانی به این صنف دارد.

وی تأکید کرد: اجرای همه طرح‌ها و ارایه همه خدمات به مردم و رفع همه مشکلات نیازمند اختصاص ردیف‌های اعتباری و بودجه نیست، بلکه لازم است مسئولان برنامه کاری مدون داشته و از ایده‌های جدید استفاده کنند.

کد خبر 345703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.