۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
بدترین موقع برای نوشیدن آب

نوشیدن آب به شدت توصیه می شود، اما باید حواستان باشد که نوشیدن آب در همه مواقع مناسب نیست و در بعضی مواقع نباید آب نوشید. بدترین موقع برای نوشیدن آب چه زمانی است؟

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نوشیدن آب خوب است تا زمانی که در مواقع مناسب مصرف شود. حتما میپرسید چه زمانی برای نوشیدن آب مناسب است و بدترین موقع برای نوشیدن آب چه زمانی است؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما بگوییم که بهتر است چه زمانی آب ننوشید.

چه زمانی نباید آب بنوشید؟

قبل ازنوشیدن آب مسواک نزنید ،باید قبل از مسواک زدن ۱۶۰ میلی لیتر آب بنوشید به این ترتیب، آبی که می خورید آلوده نخواهد شد. ( خمیر دندان حاوی فلوراید است .)از هر گونه غذا یا نوشیدنی برای ۴۵ تا ۵۰ دقیقه بعد از مسواک زدن اجتناب کنید .

نوشیدن آب در وقت خواب و بعد از خواب توصیه نمیشود و ممنوع است. بعد از صبحانه تا ۲ ساعت آب نخورید ، صبحانه را به تدریج بخورید و بعد از صبحانه، چیزی حدود ۲ ساعت آینده نخورید به خصوص آب.

نوشیدن آب بعد از خوردن برخی میوه جات اصلا توصیه نمی شود ، در پاسخ به اینکه بعد از کدام میوه ها نباید آب بخوریم باید گفت بعد از خوردن میوه های تر مثل هندوانه و مرکبات مصرف آب سبب ضعف می شود زیرا مصرف آب موجب فساد هضم در معده می شود ؛ همچنین بعد از خوردن زردآلود نیز مصرف آب مضر است.

نوشیدن آب بعد از فعالیت جنسی مضر و ممنوع است. خوردن آب بلافاصله بعد از غذا سبب کاهش حرارت معده و سوهاضمه می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 345670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.