۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
درخشش "۱+۱" در لهستان

تئاتر "١+١" به نویسندگی و کارگردانی "امید نیاز" و "گوگیلمو پاپا" در سی‌ویکمین جشنواره بین المللی شهر "لومزا" در لهستان، دیپلم افتخار و جایزه بهترین اثر از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد.

به گزارش ایمنا، تئاتر "١+١" که تولید مشترک ایران و ایتالیا است، پیش از این در کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، رومانی و ایران به روی صحنه رفته است و سال گذشته نیز، صاحب جایزه بزرگ اروپا در جشنواره تئاتر رومانی شد.

این تئاتر که توسط گوگیلمو پاپا و امید نیاز کارگردانی شده است، روایتگر دو انسان است که از دو سرزمین متفاوت به طور اتفاقی با یکدیگر برخورد کرده و بر سر سرزمینی جدید با یکدیگر رقابت می کنند.

"گوگیلمو پاپا" یکی از مشهورترین بازیگران و کارگردانان ایتالیایی است که تا کنون آثاری همچون "قطرات کوچک" و "طوفان" را در کشورهای مختلف به روی صحنه برده است. موسیقی این تئاتر نیز توسط "تیزیانو پوپولی" یکی از بزرگ‌ترین اساتید موسیقی ایتالیا در رشته پیانو اجرا شده است.

تئاتر "١+١" در ادامه تور اروپای خود، در کشورهای سوییس، کرواسی و صربستان اجرا خواهد شد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر شهر "لومزا" ششم تا نهم ماه جون ٢٠١٨، در کشور لهستان برگزارشد و آثاری از کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا، چک، ایسلند، روسیه، اردن، هلند و لهستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است، "کوران" عنوان تازه‌ترین اثر امید نیاز است که به زودی در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود.

کد خبر 345649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.