محاسبات تفکیک اراضی اصفهان دقیق‌سازی می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد ایجاد وحدت رویه و دقیق‌سازی محاسبات تفکیک اراضی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام شد.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضا شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص "ایجاد وحدت رویه و دقیق‌سازی محاسبات تفکیک اراضی" در شهر اصفهان اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها برای تفکیک اراضی بالای یک هزار متر مقررارتی را وضع کردند که بر اساس دستورالعمل وزارت کشور برای تفکیک زمین‌های بالای هزار متر ۴۳ درصد از آن باید به شهرداری واگذار شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها و سازمان‌های نظارتی برداشت‌های متفاوتی در خصوص مالکیت معابر داخلی دارند، افزود: شهرداری‌ها معابر داخلی را جزو سهم مالک می‌دانند ولی دستگاه نظارتی این معابر را جزو سهم شهرداری می‌داند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه موارد اختلاف دیگری نیز در خصوص قانون تفکیک اراضی در اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: از این رو به منظور ایجاد وحدت رویه در تفکیک اراضی و یکسان کردن قانون اعضی شورای شهر پیشنهادی را ارایه کردند که بر اساس آن همه اختلافات در این خصوص برطرف شود.

کد خبر 345606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.