روز قدس تبلور احساس مسئولیت ایرانی‌ها بود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روز قدس امسال به دلیل جسارتی که رییس‌جمهور بی تعادل آمریکا در جابجایی سفارت آمریکا به بیت المقدس داشت و باعث جریحه دار کردن احساسات مسلمانان جهان شد، با سالهای دیگر تفاوت داشت.

کوروش محمدی در خصوص اهمیت روز قدس در سال جاری به خبرنگار ایمنا گفت: روز قدس به عنوان یک میقات دیرینه برای مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان کشورمان شناخته شده است؛ حرکتی که تداعی قیام مردم فلسطین و در عین حال  تجدید میثاق بین کشورهای مسلمان جهان با مردم مظلوم فلسطین است و پیام محکمی برای صهیونیسم و سران استکباری عالم دارد.

وی افزود: روز قدس عهد و قراری است بین مسلمانان سراسر جهان علیه یک نقطه مشترک به نام صهیونیسم که یک رژیم غاصب و دشمن اصلی مسلمانان است و امروز به عنوان اولویت مسلمانان جهان شناخته شده است.

محمدی تشریح کرد: روز قدس امسال به دلیل جسارتی که رییس‌جمهور بی تعادل آمریکا در جابجایی سفارت آمریکا به بیت المقدس داشت و باعث جریحه دار کردن احساسات مسلمانان جهان شد، با سالهای دیگر تفاوت داشت. 

این عضو شورای شهر اصفهان افزود: در کنار آن، راهپیمایی مردم ایران برای حمایت از ملتهای دیگری همچون یمن، سوریه و عراق نیز بود که مانند فلسطینی ها که زیر چکمه های عوامل استکبار و صهیونیست هستند زیر ظلم عربستان قرار گرفته اند.

محمدی گفت: این عوامل  کنار یکدیگر باعث شد، روز قدس سال جاری در بین مردم ایران احساس مسئولیت بیشتری نسبت به سال های دیگر وجود داشته باشد و حضور عظیم مردم در صحنه روز قدس را رقم بزند.

کد خبر 345501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.