حمایت از انتفاضه سنگ نظام سلطه را ریشه کن خواهد کرد

لنجان-مشت های گره کرده مردم ایران اسلامی چتری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به شمار می آید و از این جهت همه ساله مردم شهرستان لنجان همراه با مردم میهن اسلامی به تبعیت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به وظیفه شرعی خود عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با دیگر نقاط کشور با آغاز شد، علاقمند مردم شهید پرور زرین شهر به آرمان امام خمینی باعث شده بود آنها از ساعت ۱۰ صبح یعنی یک ساعت قبل از آغاز رسمی راهپیمایی در میدان انقلاب این شهر گردهم بیایند و این در حالی بود که امسال به دلیل گرمای هوا و رعایت حال روزه داران زمان آغاز مراسم کمی دیرتر از زمان معمول سال های گذشته پیشنهاد داده شده بود اما مردم روزه دار زرین شهر نشان دادند که تا چه میزان به آرمان ها امام خمینی(ره) در خصوص آزادی قدس شریف تعصب دارند.

مردم شریف زرین شهر با سردادن شعارهای ضداستکباری از جمله «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «الله اکبر» و... در صفوف به هم چسبیده به راهپیمایی پرداختند تا ضمن گرامیداشت روز قدس بار دیگر خشم و نفرت خود را از ظلم و استکبار به جهانیان اعلام کرده و مظلومیت مردم غزه و فلسطین و رهایی قبله­ گاه اول مسلمانان جهان از چنگال صهیونیست‌های غاصب غارتگر فریاد کنند.

حضور بسیجیان با پوشین لباس رزم نشان امادگی برای مقابله با دشمن داشت همچنین تعدادی از ورزشکاران با لباس‌های ورزشی در راهپیمایی شرکت کرده بودند تا نشان دهند در راه حفظ اسلام ناب محمدی و نجات قدس شریف در هر راه سختی قدم می گذارند.

در طول مسیر راهپیمایی پرچم‌های رنگی «لبیک یا مهدی»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «ما ایستاده‌ایم» و «القدس لنا» در کنار پرچم سه رنگ میهن اسلامی در دستان مرادن، جوانان و نوجوانان روزه ‌دار در راهپیمایی روز قدس خودنمایی می‌کرد.

کودکی با در دست داشتن عکسی از سردار قاسم سلیمانی به زیبایی نشان می داد که چرا حاج قاسم سلیمانی را سردار دلها می نامند که حتی کودکان نیز همچون جوانان و نوجوانان نامش را با افتخار بر زبان جاری می سازند و معتقد هستند روزی فرا خواهد رسید که حمایت از انتفاضه سنگ و کودکانی که دست هایشان بجای اسباب بازی با سنگ ها آشنا است دست مستکبران جهان را از قدس شریف کوتاه خواهد کرد.

میثم محمدی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان روز قدس را یادگاری امام خمینی(ره) به تمام مسلمانان جهان اعلام کرد و اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) پس از بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال۱۳۵۸  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن روز را روز حیات اسلام نامیدند.

وی افزود: امام خمینی در خصوص روز قدس چنین فرموده بودند که روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: امروز  مردم به تبعیت از ولایت فقیه حضور پر شور و پررنگی را در راهپیمایی روز قدس داشتند و این پاسخ محکمی به عیادی استکبار بود تا انها بفهمند اگر مردم ایران در آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند به پشتوانه‌ی قدرت نرم و سختی است که در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز در حالی که ترامپ طرح معامله قرن را مطرح کرده است باردیگر دید که مردم از اقشار مختلف با وحدت و صمیمیت پشت سر ولایت فقیه در صحنه حضور یافتند و این پیام را به دشمنان و حامیان رژیم غاصب اسرائیل مخابره کردند که نسبت به آرمان‌های امام خمینی(ره)، مبانی انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین استوار بوده و این مسیر تا آزادی فلسطین و قدس شریف ادامه خواهد داشت.

پاسخ کوبنده مردم به جنایت های مستکبران، حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس است

محمدی با بیان اینکه پاسخ کوبنده مردم به جنایت های مستکبران جهان، حضور پرشکوه آنها در راهپیمایی روز قدس است، اضافه کرد: مشت های گره کرده مردم ایران اسلامی چتری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به شمار می آید و از این جهت همه ساله مردم شهرستان لنجان همراه با مردم میهن اسلامی به تبعیت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به وظیفه شرعی خود عمل می کنند و امسال نیز شاهد حضور پر رنگتر مردم در صحنه عمل بودیم.

وی عنوان کرد:قطعا حضور پرشور مردم میهن اسلامی و دیگر مسلمانان جهان باعث خلق صحنه هایی منحصر به فرد خواهد شد و اینگونه راهپیمایی ها باعث می شود تا جامعه جهانی نسبت به جنایت های رژیم اشغالگر قدس حساستر شوند و امیدواریم هرچه زودتر شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

حجت الاسلام داود صائبی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان نیز گفت: روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودی نامشروع همچون رژیم غاصب اسرائیل است و راهپیمایی روز قدس نشان از آن دارد که قدس شریف متعلق به همه مسلمانان بوده و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست تنها با حمایت مستکبران جهان همچون آمریکای جنایتکار این سرزمین را غصب کرده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) باعث حرکتی عظیم برای احیای ارزش های اسلامی و طرح مسئله ضرورت بازگرداندن هویت دینی و اسلامی به موضوع فلسطین در کنار تشدید مبارزه ضداسرائیلی بود و امروز نیز با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری شاهد ادامه این مهم هستیم و حضور باشکوه  مردم ایران  در مراسم‌های مختلف انقلابی به‌خصوص روز جهانی قدس  اقتدار و پاینبدی  ملت را به این نظام نشان می دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: روز جهانی قدس روز شمارش معکوس برای محو غده سرطانی اسرائیل است و قطعا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این شمارش معکوس در حال شمارش بوده و قطعا این مهم تحقق خواهد یافت چراکه اسرائیل به عنوان نماد سرمایه داری در مقابل محور مقاومت اسلامی شکست های سنگینی را متحمل شده است.

وی متذکر شد: امروز در منطقه با واقعیت های روبه رو هستیم که اگر این واقعیت ها به  دقت مورد توجه قرار گیرد به چنین جمع بندی خواهیم رسید که  آینده روندهای منطقه رژیمی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.

حسنا سلیمیان جوان زرین شهری نیز راهپیمایی روز جهانی قدس نماد عزت و سربلندی ملت ایران و وحدت مسلمانان جهان دانست و گفت:امروز شاهد هستیم که شعارهای مردم رنگ و بوی استکبار ستیزی می داد و هرگاه ملت ایران در صحنه حضور یافتند دشمنان اسلام راناچار عقب نشینی کردند و با توجه به اینکها ما دفاع از مردم فلسطین را از پدران و مادران خود به ارث برده ایم وظیفه داریم آن را حفظ و به نسل های آینده و فرزندان خود منتقل کنیم.

روز هم بستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی

این جوان زرین شهر سکوت در برابر جنایت های استکبار جهانی را خیانتی بزرگ دانست و اظهار کرد:حضور پرشور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس مُهر باطلی بر رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است و مردم فلسطین باید بدانند ما با آنها تا نابودی اسرائیل غاصب همراه خواهیم بود.

محسن رحیمی نیز معتقد است: در سال ۱۹۴۷ رژیم اشغالگر قدس با زور و نیرنگ فراوان بسیاری از سرزمین های مردم فلسطین را از دست آنها گرفت که امیدواریم با حمایت ملت های مسلمان منطقه و جهان رژیم اشغالگر قدس را نابود کنیم.

وی افزود: مُشت های گره کرده نسل جوان در کنار مردم میهن اسلامی و مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، علاوه بر محکوم کردن جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل، نماد اتحاد مسلمانان جهان بوده و خط و نشانی بر امریکا جنایت کار و حامی بی چون و چرای این رژیم غاصب و جلاد است.

کد خبر 345471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.