روز قدس نماد مقابله با غارتگری و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس نماد مقابله با غارتگری و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی است.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان با اشاره به فرارسیدن روزجهانی قدس اظهارکرد:  روز قدس نماد وحدت ملی و جهانی در مبارزه  با صهیونیست بین المللی است که بیش از یک قرن  سرزمین فلسطین را اشتغال کرده است.

وی گفت: در روز جهانی قدس مردم حقیقت جو و حق طلب ایران اسلامی و سایر ملت‌های آزادی‌ خواه جهان به راهپیمایی علیه صهیونیست غاصب بر می‌خیزند نا ندای حق طلبی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بداند قتل عام مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و اشغال سرزمین آنان هیچ گاه فراموش نخواهد شد و تا آزادی و فتح قدس شریف مبارزه ادامه دارد.

وی افزود: با گذشت سال‌های متوالی از فرمان برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اما مردم ایران در اقسا نقاط کشور هر سال باشکوه تر از سال قبل این راهپیمایی را برگزار می‌کنند.

بختیار گفت: سرزمین فلسطین متعلق به مردم این سرزمین است و رژیم صهیونیستی با اشغال آن، خانه و کاشانه مردم را ویران و کودکان آنان را قتل عام می‌کند.

 وی افزود: با نابودی رژیم غاصب صهیونیستی این سرزمین به مردم مظلوم فلسطین بازگردانده و صهیونیست بین‌الملل که نماد تروریست در جهان است نابود و ریشه کن می‌شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم شهرستان خوانسار و گلپایگان همان‌گونه که در تمام صحنههای سیاسی شرکت دارند، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و ندای حق طلبی ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس نماد مقابله با غارتگری و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی است و ملت ایران طبق آرمان‌های خود از ملت‌های مظلوم و بی دفاع فلسطین دفاع خواهد کرد.

کد خبر 345438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.