سیره امام علی(ع) الگوی مدیران انقلابی

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: سیره امام علی(ع) الگوی مدیران انقلابی است که می‌خواهند با تلاش مستمر به مردم خدمت کنند.

علی اصغر رفیعی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به بیست و نهمین سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: مرور زندگی ایشان نشان می‌دهد که نظم و ترتیب بخش مهمی از شخصیت ایشان بوده است و همین ویژگی باید از سوی مدیران نیز رعایت شود.

وی برخورداری از وجدان کاری را از دیگر ویژگی‌های شخصیت امام(ره) دانست و افزود: انجام به موقع و اصولی کارها همواره از سوی ایشان مورد تأکید و سفارش قرار می‌گرفت.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه احیای ارزش‌های اصیل اسلامی را فراهم کرد، گفت: عملکرد هریک از مدیران در هرجایگاهی تأثیر مستقیم در رضایتمندی مردم دارد، بنابراین تکریم ارباب رجوع، نظم در کارها و داشتن برنامه کاری از اصولی هستند که هر مسئولی باید به آن توجه کند.

رفیعی نژاد با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت علی(ع) و رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام(ره) جنبه‌های مختلف شخصیت و زندگی حضرت علی(ع) را نشان و الگویی موفق از حکومت دینی را ارایه کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع)، تصریح کرد: بارزترین ویژگی امام علی(ع) خدمت به محرومان و نیازمندان و افراد بی‌پرست بود.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: سیره امام علی(ع) الگوی مدیران انقلابی است که می‌خواهند با تلاش مستمر به مردم خدمت کنند.

رفیعی نژاد با تأکید بر قانونمداری مسئولان، تصریح کرد: اگر همه ما به قانون عمل و برای جلوگیری از قانون‌گریزی تلاش کنیم، آینده‌ای موفق در انتظار همه خواهد بود، چنانچه اگر پیش از این نیز به درستی به قانون عمل می‌شد امروز مشکلات کمتری داشتیم.

وی تأکید کرد: مهمترین افتخار مدیران در نظام اسلامی که برای احیای معارف اسلامی ایجاد شده، خدمت به مردم، دستگیری از مستضعفان و یاری نیازمندان است.

کد خبر 345388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.