مشکلات خانواده بی سرپناه ساکن در پارک برطرف شد

عضو شورای شهر اصفهان گفت: به همت خیرین و حمایت شهرداری مشکل خانواده ای که در پارک مجاور مجتمع مطبوعاتی ساکن شده بودند حل و منزلی با یکسال اجاره و تامین قبوض آب و برق برای آنها تامین شد.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص خانواده‌ای که در پارک مجاور مجتمع مطبوعاتی به دلیل بی‌ سرپناهی مستقر شده بودند، اظهار کرد: این خانواده متاسفانه چند روزی در کنار پارک مجاور مجتمع مطبوعاتی در میدان لاله مستقر بودند که پس از مطلع شدن به آنجا رفتیم و چون برای آنها کار خاصی جز عکس و سلفی گرفتن انجام نشده بود از شهردار منطقه ۱۰ و خیرین هم خواستیم که حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به تامین مسکن برای این خانواده تصریح کرد: با کمک دو خیر و شهردار منطقه ۱۰ و حمایت شهرداری مرکزی، خانه‌ای با تامین یکسال اجاره و هزینه قبوض آب و برق برای این خانواده درنظر گرفته شد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه این خانواده یک نوجوان تیزهوش هم داشتند، افزود: متاسفانه سرپرست خانواده به دلیل یک تصادف از کار افتاده شده و قادر به کار کردن نیست.

وی تصریح کرد: با این حال که پدر این خانواده چندان قادر به کار کردن نیست، اما از شهردار منطقه ۱۰ خواستیم که برای او شغلی مناسب توانایی جسمی اش درنظر گرفته شود.

محمدی با بیان اینکه این خانواده شب گذشته در منزل جدید ساکن شدند، اظهار کرد: حوزه بسیج یاسر و عمار در منطقه ۷ حمایت‌ها و کمک‌های بی دریغی در جابه جایی این خانواده داشتند که جای قدردانی دارد.

کد خبر 345361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.