آموزش و پرورش نحوه دریافت شهریه دانش آموزان را شفاف سازی کند

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آموزش و پرورش به منظور تعیین تکلیف خانواده‌ها در خصوص پرداخت شهریه، شفاف‌سازی لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در قالب تذکری با بیان اینکه طی چند سال اخیر سرانه مدارس استان اصفهان یا قطع شده و یا کاهش یافته است، اظهار کرد: مدیران مدارس به سختی مدارس را مدیریت می‌کنند و با مشکلات زیادی روبهرو هستند.

وی با بیان اینکه بر این اساس طی چند سال اخیر در هنگام ثبت‌نام، از خانواده دانش‌آموزان هزینههایی دریافت می‌شود، تصریح کرد: این در حالی است که بر اساس قوانین کشور تعلیم و تربیت باید رایگان انجام شود اما با توجه به شرایط فعلی آموزش و پرورش نیازمند مشارکت خانواده ها است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیران آموزش و پرورش باید برای خانواده‌ها در خصوص دریافت شهریه شفافسازی کند، گفت: همچنین آموزش و پرورش باید در هنگام دریافت شهریه شرایط مالی خانواده‌ها را نیز مورد توجه قرار دهد و چنانچه خانواده‌ای تمکن مالی ندارد از دریافت شهریه امتناع کند.

وی خطاب به والدین دانش آموزان نیز اظهار کرد: باید شرایط موجود در نظر گرفته شود و در صورت امکان همکاری‌های لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند چرا که هر گونه بی توجهی نسبت به این امر خسارات بیشتری را به گونه دیگری به بار خواهد آورد.

نصر اصفهانی در خصوص تکریم شهروندان در شهرداری نیز گفت: باید فضای اعتمادسازی رادر شهرداری‌ها بالا ببریم و باید گفت که اعتماد در فضای شهرداری خیلی قابل اتکا نیست و لازم است همه اقدامات مورد نیاز توسط همه سطوح انجام شود و در این زمینه مدیران مناطق و سازمان‌ها میتوانند تاثیر بسزایی داشته باشند.

کد خبر 345253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.