امروز حضور در راهپیمایی روز قدس ضروری‌تر از دیگر ایام است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به شرایط فعلی واقداماتی که از سوی مستکبران انجام می‌شود باید راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته انجام شود و بار دیگر مردم ایران همبستگی و اتحاد خود را در این روز به رخ استکبار جهانی بکشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح یکشنبه در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) و گرامی داشت شب‌های قدر اظهار کرد:  انتظار داریم شهرداری همچون گذشته نسبت به سرویس‌دهی به شهروندان در این ایام توجه لازم را داشته باشد.

وی ضمن گرامی داشت روز قدس و لزوم حضور همگانی مردم ایران در این راهپیمایی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی باید این روز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته انجام شود با توجه به اقداماتی که از سوی مستکبران انجام می شود و فعالیت‌های همه جانبه آمریکا در منطقه برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران ضروری است که بار دیگر مردم ایران همبستگی و اتحاد خود را در این روز به رخ استکبار جهانی بکشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: امیدواریم با اتحاد و همبستگی و سعه صدر مسئولان حکومتی همه به سمت رفاه و همدلی و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت آحاد مردم بار دیگر توطئه دشمنان خنثی شود.

وی با بیان اینکه مسئولان شهر اصفهان باید برای راهپیمایی روز قدس همه توان خود را به کار بگیرند و شرایط لازم برای برگزاری راهپیمایی با شکوه را فراهم کنند، اضافه کرد: امسال باید مردم ایران با انجام حرکتی شاخص بار دیگر حماسه‌ای را در سطح بینالمللی به نمایش بگذارند.

معین همچنین در ادامه فوت ناگهانی محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی رییس جمهور را نیز تسلیت گفت و وی را یکی از خدمتگذاران واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

وی همچنین به در پیش رو داشتن ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: اتفاقات این ایام باعث سرافرازی ملت ایران است و باید با قدرت بیشتری این ایام را گرامی بداریم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به برگزاری مراسم ویژه ارتحال رهبر کبیر انقلاب در اصفهان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و افزود: شهرداری اصفهان با برگزاری ویژه برنامه‌ای یاد و خاطره ایشان را گرامی میدارد.

وی همچنین سالروز ارتحال آیت‌الله طاهری، امام جمعه مردمی اصفهان اشاره کرد و گفت: آیت‌الله طاهری انسانی فرهیخته، بزرگوار و مردمی بود و نقش زیادی در پشتیبانی از انقلاب در استان اصفهان داشت و ما نیز در مراسم سالگرد وی یاد و خاطرش را گرامی می‌داریم.

کد خبر 345236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.