به دنبال رفع موانع پیشروی والیبال بانوان لنجان هستیم

لنجان- رییس شورای اسلامی زرین شهر گفت: ورزش بانوان در شهرستان ها همواره با چالش‌های متعددی روبه‌رو بوده است؛ نبود سالن‌های کافی و یا عدم اختصاص ساعات و سانس های مناسب از جمله مشکلاتی است که ورزش بانوان با آن روبه‌رو است.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سعید نادی زاده در آیین استقبال از نگار سلحشوری عضو تیم ملی نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال اظهار کرد: امروز به دنبال آن هستیم در حد توان موانع موجود پیش روی والیبال شهرستان لنجان را کاهش داده و زمینه ساز قهرمان پروری در این ورزش شویم و در چنین شرایطی انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان نیز با نگاهی راهبردی به این حوزه بنگرند.

رییس هیئت والیبال شهرستان لنجان با بیان اینکه دختران ورزشکار لنجانی برای رسیدن به موفقیت هیچ چیز کم ندارند، تصریح کرد:امروز در والیبال بانوان شهرستان روند رو به رشدی را شاهد هستیم و گواه این مهم حضور نگار سلحشوری در تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۷ سال است.

وی ادامه داد: وقتی فرد ورزشکاری بتواند به عنوان یک الگو و سرمشق برای دیگران ایفای نقش کند افتخار آفرینی های او لذت بخش تر خواهد بود.

نادی زاده با بیان اینکه قهرمانی در تذهیب نفس، اخلاق و سبک زندگی در کنار افتخارآفرینی ورزشی دو اصل جدانشدنی است، اضافه کرد: وقتی بانوان قهرمان ما در میادین ورزشی موفق عمل می کنند علاوه بر افتخار ملی به غرور و حس افتخاری دست پیدا می کنند که می تواند آثار ارزشمند اجتماعی نیز برای آنها به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه والیبال قهرمانی ایران می تواند بر روی نوجوانانی همچون نگار سلحشوری حساب باز کند، عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بالای موجود در سن پایه ما در شهرستان لنجان قطعا اگر بر روی آنان سرمایه گذاری شود، ورزشکاران می توانند بهتر رشد کنند و آینده خوبی داشته باشند و افتخارات متعددی را برای شهرستان، استان و کشور رقم بزنند.

رییس شورای اسلامی شهر زرین شهر خاطرنشان کرد: با وجود بازیکنانی چون نگار سلحشوری انتظار می رود دیگر بازیکنان ما در تیم های والیبال شهرستان لنجان از فرصت پیش روی خود به خوبی استفاده کنند تا بتوانند توانایی های خود را نشان دهند و همچون نگار سلحشوری به تیم ملی دعوت شوند.

وی یادآور شد: امروز مسایل و مشکلات والیبال بانوان ما مورد بررسی قرار گرفته و یکی از مشکلات مهم ما در ورزش بانوان، عدم ورود اسپانسرها است و امیدواریم با تلاش هایی که در این حوزه انجام گرفته شاهد تحقق این مهم نیز باشیم.

کد خبر 345137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.