شهید فیض اردکانی عمر خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی سپری کرد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار «حسین فیض اردکانی» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار «حسین فیض اردکانی» قائم مقام تیپ مستقل الغدیر و از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج سردار شهید حاج حسین فیض اردکانی قائم مقام تیپ مستقل الغدیر و از جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود مایه مباهات رزمندگان اسلام و مردمان خطه شهیدپرور استان یزد گردید.

این مجاهد نستوه، جانباز سرافراز، ایثارگر مخلص و پاسدار ساده‌زیست و مؤمن انقلاب اسلامی که عمر خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و مقابله با ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی در کردستان و جنگ تحمیلی، ترویج فرهنگ مردم‌یاری و خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و دیگر عرصه‌های نیاز کشور سپری کرد، همواره در یاد و خاطره همرزمان و همراهان وی زنده و برای آنان منشاء جهاد فی سبیل الله خواهد بود. سردار فیض که رحمت جاودان الهی بر او باد پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، شهادت خود را چراغ راه جوانان عزیز و شجاع اردکان قرار داد تا در آوردگاه‌های سترگ فراروی در عرصه دفاع از اسلام و قرآن و صیانت از نظام و میهن اسلامی نقش‌های خود را ایفا کنند.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر و مخلص به محضر مقام معظم رهبری، خانواده مکرم و مردم قدرشناس اردکان، از بارگاه کبریایی برای آن شهید ارجمند همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای همراهان، دوستان، ارادتمندان و بازماندگان وی صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 345009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.