بدعت ها، تهدیدی برای هیئت های مذهبی جوانان است

تیران-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: بدعت ها و آسیب ها تهدیدی برای هیئت های مذهبی جوان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران وکرون، حجت الاسلام حسن عباسی، در گردهمایی مسئولان هیئت های فرهنگی و مذهبی جوان تاین شهرستان با اشاره به ظرفیت جوانان در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: توان و ظرفیت جوانان در مقایسه با سایر گروه های سنی برای فعالیت های فرهنگی و مذهبی بیشتر است و تشکل های جوان اثرگذارتر از سایر تشکل ها هستند.

وی افزود: تشکیل هیئت های مذهبی توسط جوانان فرصت ها و تهدیدهایی دارد که بدعت و آسیب ها تهدیدی برای هیئت های مذهبی جوان است که با ساماندهی این دسته از تشکل ها و آموزش مدیران و اعضای تاثیرگذار آن ها قادر به کاهش تهدیدها و اثرگذاری بیشتر آن ها خواهیم بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: توانایی های فردی، سلایق، توجه به ظرفیت ها روز و مدرن توسط جوانان از جمله مصادیق و فرصت ها برای پیشرفت هیئت های مذهبی است.

وی با بیان اینکه ساماندهی و نظارت بر فعالیت های هیئت های فرهنگی و مذهبی جوانان در کاهش مشکلات و دغدغه های اجتماعی موثر است، خاطرنشان کرد: تشکل های جوانان به تشکل پرونده و اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی تشویق شده اند و در حال حاضر ۲۰ هیئت مذهبی در تیران و کرون فعالیت دارند.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه بیش از یکصد هیئت مذهبی در این شهرستان فعالیت می کنند که ۲۰ مورد آن ها توسط جوانان مدیریت می شود، یادآورشد: تیم سازی از بین جوانان برای ادامه فعالیت های تشکل های مردمی گذشته در طرح ساماندهی و ثبت هیئت های مذهبی جوانان صورت می گیرد.

کد خبر 344834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.