تغییر مدیران ناکارآمد در لنجان کلید خورد

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: امروز زمان تغییر رویه ادارات و نهادهای شهرستان لنجان فرا رسیده و بر همین اساس طی روزهای آینده شاهد تغییراتی اساسی در حوزه مدیریتی چند اداره و نهاد در شهرستان لنجان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه امروز مسئولان و احزاب مختلف باید صادقانه و فارغ از مسایل سیاسی مسیر خدمت به مردم را انتخاب کنند، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، شاهد تغییر ادبیات احزاب و جناح های مختلف سیاسی هستیم.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان کار می‌خواهند نه سیاسی‌کاری، افزود: امروز حدود ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و امروز شاهد هستیم مردم از بحث‌های جناحی عبور کرده‌اند و از مسئولان تنها توقع انجام کار دارند و نباید فراموش کرد عملکرد مسئولان پای نظام نوشته می‌شود بر همین اساس باید تنها به خدمت صادقانه به مردم فکر کرد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز به ادارت و نهادهای مختلف اعلام کرده ایم که باید جهادی کار کرده تا مشکلات مردم شهرستان لنجان مرتفع شود و به هیچ عنوان مسئولان این شهرستان نباید مسایل و مشکلات را به شوخی بگیرند و چنانچه رضایتمندی از عملکرد مسئولان بالا نرود قطعا بازخواست خواهند شد.

مدیران نالایق در شهرستان و استان جایی برای فعالیت ندارند

وی با بیان اینکه امروز زمان تغییر رویه ادارات و نهادهای شهرستان لنجان فرا رسیده است، ادامه داد: در روزهای آینده شاهد تغییراتی اساسی در حوزه مدیریتی چند اداره و نهاد در شهرستان لنجان خواهیم بود از سوی دیگر مسئولان ناکارآمد، باید بدانند که این گونه نخواهد بود که با برکناری از پست مدیریتی خود در شهرستان دیگری در استان مشغول فعالیت خواهند شد چراکه مردم نیازمند مدیران جهادی هستند.

صفرخانلو اضافه کرد: امروز دیگر نمی‌توان قبول کرد مسئولی در شهرستان لنجان ساعت هشت در دفتر کار خود حضور یافته و با پایان وقت اداری محل کار خود را ترک کند و باید توجه داشت دوران این گونه مدیریت‌ها گذشته است.

وی عنوان کرد: قطعا با این تغییر و تحولات دیگر مسئولان نیز تلاش خواهند کرد وظایف خود را به درستی انجام داده و رضایتمندی مردم را افزایش دهند از سوی دیگر باید بگوییم در تغییر مدیران شهرستان لنجان مسایل جناحی و سفارشات دخیل نخواهد بود بلکه کارآمدی افراد مد نظر خواهد بود.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که گریبان شهرستان لنجان را گرفته است، سیاست اصلی در مدیریت شهرستان لنجان، تلاش جهادی همراه با جدیت، کار همراه با پیگیری مجدانه، کنار گذاشتن بروکراسی اداری و خدمت صادقانه به مردم همراه با محبت و خوش رویی است.

وجود ۳۰ پروژه نیمه تمام تاثیرگذار در شهرستان لنجان

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۳۰ پروژه تاثیر گذار در شهرستان لنجان بیش از ۹ سال نیمه تمام باقی مانده است، افزود: بعضی از این پروژه ها به دلیل برخوردهای سیاسی و جناحی مدت زمان طولانی مسکوت مانده در حالی که برای برطرف کردن موانع مختلف بر سر راه ایجاد اشتغال و... باید به سمت اتمام پروژه های نیمه تمام حرکت کرد و از سوی دیگر دست سرمایه گذارانی که در حوزه صنعت، کشاورزی، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، گردشگری و... سرمایه گذاری می‌کنند، گرفت.

صفرخانلو تصریح کرد: بر همین اساس با نگاه ویژه ای هیچگاه اجازه نخواهیم داد برخوردهای سیاسی و جناحی در اجرای پروژه ای تاثیر بگذارد و با برنامه ریزی های انجام شده قطعا در ماه های آینده شاهد انجام کارهای بزرگی در شهرستان لنجان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند، یادآور شد: امروز دشمن با برنامه ریزی به دنبال پمپاژ ناامیدی است و قصد القاء ناکارآمدی مسئولان دارد و بر همین اساس باید هوشیار بود و با انجام کارهای جهادی بیش از پیش امور مردم را مورد توجه قرار داد.

فرماندار شهرستان لنجان تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه وظیفه سنگینی را در حوزه اطلاع رسانی بر عهده دارند و باید گفت انعکاس صحیح اخبار و همچنین به تصویر کشیدن خدمات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناامید خواهد کرد چراکه با اطلاع رسانی دقیق و شفاف مردم خود مسایل را رصد و مورد تحلیل قرار خواهند داد که این خود نکته ای مهم و حایز اهمیت است.

کد خبر 344738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.