شب شعر و موسیقی در هنرستان هنرهای زیبا

ویژه برنامه شب شعر موسسه فرهنگی، هنری چکامه سرایان ادب اصفهان همزمان با ماه رمضان و با حضور هنرمندان فرهنگ و ادب اصفهان در هنرستان هنرهای زیبا برگزار می‌شود.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری چکامه سرایان ادب اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: در ادامه فعالیت های این موسسه که هر ۱۵ روز نسبت به برگزاری شب شعر اقدام می کند، این برنامه در ماه رمضان نیز به‌عنوان ضیافت ماه نور و هم‌چنین ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

صدیقه شکور افزود: این ویژه برنامه با حضور "امیر امیریان" شاعر و قصه‌گوی شب شیراز، "رزیتا کریمی" معروف به "آبجی" از شاعران طنزپرداز اصفهان و "نوید اسماعیلی‌زاده" و "مهزاد رازی" از شاعران جوان اصفهان و هم‌چنین با حضور گروه موسیقی "ترنم بهار" به سرپرستی مجید عابسی و گروه دونفره موسیقی به سرپرستی استاد معصوم‌زاده برگزار می شود. ضمن اینکه عباس جلیل زاده یکی از کمدین های اصفهان که به "آقاجون" شهرت دارد نیز در این برنامه حضور خواهدداشت.

گفتنی است، علاقمندان برای حضور در ویژه برنامه شب شعر موسسه فرهنگی هنری چکامه‌سرایان ادب اصفهان، می توانند ششم خردادماه ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ به سالن الغدیر هنرستان هنرهای زیبای اصفهان، واقع در خیابان مطهری، نبش خیابان شمس آبادی مراجعه کنند.

کد خبر 344737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.