افزایش دما در اصفهان ادامه دارد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: طی سه روز آینده بارش‌های رگباری پراکنده را به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان پیش بینی می شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی گرد و غبار بر مناطق مرکزی حاکم خواهد شد همچنین گاهی وزش باد نسبتاً شدید و رگبارهای پراکنده به ویژه در مناطق غربی استان خواهیم داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بارشی در سطح استان نداشته‌ایم و دمای استان تا حدودی افزایش داشته است.

علی‌عسگریان با بیان اینکه امروز و امشب تغییرات دمایی و جوی خاصی پیش‌بینی نمی‌شود، اظهار کرد: امشب احتمال کاهش دما تا یک درجه را خواهیم داشت اما تا آخر هفته روند افزایشی دما را تا سه درجه سانتی گراد پیش بینی می کنیم.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در خنک ترین ساعات ۱۹ درجه و در گرمترین ساعات ۳۲ درجه سانتی‌گراد است، گفت: در این بازه زمانی گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با ۳۸ درجه و خنک‌ترین نقطه استان بویین و میاندشت با ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان تصریح کرد: طی سه روز آینده بارش‌های رگباری پراکنده را به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان خواهیم داشت.

کد خبر 344735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.