تخلفات ترافیکی خیابان صغیر اصفهانی کاهش می‌یابد

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت : دوربین ثبت تخلف راهنمایی و رانندگی در خیابان صغیر اصفهانی با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال نصب می شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تجمع واحدهای تجاری مربوط به خودرو، همچنین پارک  وسایط نقلیه به صورت مورب در ساعاتی از شبانه روز منجر به ترافیک خودروهای عبوری در خیابان صغیر اصفهانی شده و نارضایتی شهروندان و اهالی این محور را به وجود آورده است، در این راستا با هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد با نصب دوربین ثبت تخلف و اعمال قانون توسط پلیس راهور، ترافیک این خیابان کاهش یابد.

وی هزینه نصب دوربین‌های ترافیکی را سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در نخستین اقدام مسیر پارک خودروها با خط‌کشی و میخکوبی مشخص و تعدادی دوربین ثبت تخلف نیز خریداری شده است که در آینده‌ای نزدیک نصب خواهد شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به نصب و راه اندازی تابلو خبری در میدان احمدآباد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال، ادامه داد: با نصب تابلو خبری «VMS» یا «پیام متغیر خبری» در میدان احمدآباد ورودی خیابان ولیعصر(عج)، وضعیت ترافیک طول مسیر به شهروندان گزارش می‌شود. 

کد خبر 344731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.