نظارت و بازدید بر شهربازی ها به صورت مداوم انجام شود

کاشان - معاون مدیر کل و رییس استاندارد کاشان گفت: نظارت و بازدید بر شهربازی ها به صورت مداوم انجام شود چرا که ایمنی شهروندان و حفاظت از جان کودکان بسیار مهم و با اهمیت است.

غلامحسین بخردی در حاشیه بازدید از مجموعه شهربازی بام شهر کاشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، اظهار کرد: ایمن سازی وسایل تفریحی، امنیت فکری و آرامش خاطر برای خانواده ها، لزوم توجه به استاندارد بودن آنها، ملزم بودن متولیان و اداره کنندگان آنها نسبت به سالم و بی خطر بودن دستگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، با اشاره به استانداردسازی این مجموعه تفریحی، اهمیت ایمنی شهروندان و حفاظت از جان کودکان گفت: ناظران این بخش به ویژه اداره استاندارد باید به صورت پیگیرانه و مداوم کار نظارت بر استاندارد بودن وسایل بازی شهربازی ها را زیر نظر داشته باشد و انتظار این است که از ادامه فعالیت دستگاه هایی که فاقد استاندارد بوده و یا ادامه کار آن ها احتمال وقوع حادثه ای را محتمل می کند، جلوگیری شود.

رییس استاندارد کاشان، خواستار افزایش فرهنگ مردم در استفاده صحیح از دستگاه های موجود در شهربازی شد و افزود: امید است با تدوام روند استانداردسازی در تمامی مجموعه های کوچک و بزرگ روز به روز شاهد رشد و تعالی این صنعت شادی آفرین باشیم.

کد خبر 344692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.