کمک به خانواده زندانیان در ویژه‌ برنامه «نسیم مهربانی»

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه «نسیم مهربانی» به مدت ۲۷ شب خبر داد و گفت: این برنامه با هدف ترویج اقدامات خیرخواهانه و کمک به خانواده زندانیان جرایم غیرعمد در حال برگزاری است.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ویژه برنامه «نسیم مهربانی» یک برنامه مشارکتی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، سازمان زندان‌ها و انجمن حمایت از زندانیان است که از روز چهارم ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید سعید فطر نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این ویژه برنامه شاد که هر شب از ساعت ۹ تا ۱۱ شب با حضور هنرمندان در باغ نور برگزار می‌شود، ورود برای عموم شهروندان آزاد است، افزود: برنامه به گونه‌ای طراحی شده که در ایام خاص ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر، حرمت این ایام نگه داشته و بُعد معنوی قالب شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به ویژه برنامه نسیم مهربانی در شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر گفت: در حال حاضر ویژه برنامه «یک شهر ضیافت» هر شب به صورت زنده از شبکه پنج سیمای مرکز اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پخش می‌شود، اما «نسیم مهربانی» در تکمیل آن برنامه برای حمایت از خانواده زندانیان برنامه‌ریزی شده و تاکنون با استقبال گسترده مردم همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه نسیم مهربانی محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و امکان حضور حداکثری مردم فراهم شده است.

رشیدی ادامه داد: این برنامه با محوریت شهرداری برای نخستین بار با هدف مشارکت حداکثری شهروندان، سمن‌ها و NGOها در مباحث خیر برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 344682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.