مردم را از مکان های مقدس به وحدت دعوت کنیم/اجرای ۱۰۷ پروژه در مناطق ۱۵ گانه

شهردار اصفهان گفت: مسئولان، نیروهای عملیاتی و دیگر افرادی که از مکان های مقدس برای مردم سخن می گویند باید مردم را به وحدت و تقوای الهی دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی و تقوا دانست و اظهارکرد: همه ما باید با رعایت انصاف، عدالت و پرهیز از رفتارهای تفرقه‌انگیز و وحدت شکن در راستای آسایش و آرامش مردم، حفظ نظم عمومی، امنیت شهر و منافع مردم عمل کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سالروز آزاد سازی خرمشهر تاکید کرد: درک واقعیت جامعه و نیازهای آن، تشخیص مصلحت عمومی و منفعت مردم، عمل صادقانه و گفتار خیرخواهانه امری ضروری و اقدامی اسلامی است که امیدواریم هر کسی شهر و شهروندان را دوست دارد در چارچوب این موارد عمل کند و در راستای خیر و مصلحت مردم گام بردارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های گذشته به شیوه‌های مختلف با مردم ارتباط و در اجتماعات مختلف مردمی حضور یافته ام، تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر حدود۳۰ نشست تخصصی با گروه های مختلف مردم تحت عنوان "اصفهان فردا" برگزار شد و از نظرات آنها بهره برده ایم.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان نیز برای شنیدن نظرات مردم و ارتباط آنها با شهرداری راه‌اندازی شده است، افزود: در حال حاضر این مرکز سامانه جدیدی را برای شنیدن نظرات سازنده، پیشنهادات و انتقادات مردم راه اندازی کرده که امیدواریم از نظرات همه مردم از طریق این سامانه بهره مند شویم.

دیدار با شهروندان مناطق ۱۵ گانه به نوبت

نوروزی با بیان اینکه به زودی طی مکانیسمی هر هفته به جمع مردم یکی از مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان خواهیم رفت، گفت: به طور حتم مدیریت شهری نیاز به یاری همه مردم دارد و درصددیم با حضور در مناطق از آنها کمک بگیریم تا بتوانیم شهر را با مشارکت و همدلی شهروندان بسازیم.

وی اشاره ای به فعالیت‌های عمرانی چند ماه اخیر شهرداری اصفهان کرد و گفت: علیرغم مشکلات زیادی که از دوره‌های گذشته بر دوش ما افتاده، با لطف خدا و تلاش همکاران در بخش‌های عمرانی موفق شدیم طی هفت ماهه گذشته دو کیلومتر از رینگ چهارم را به طور صد در درصدی احداث کنیم و البته بخش زیادی از این رینگ نیز در دست احداث است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه باقی مانده تقاطع اشکاوند با صرف اعتباری معادل ۷۰  میلیارد ریال به اتمام رسیده است، اظهارکرد: ۷۰ درصد باقی مانده تقاطع خروجی سالن اجلاس با اعتبار۶۰ میلیارد ریال تکمیل شده و در حال حاضر مورد بهره برداری قرار گرفته است، اما به صورت رسمی افتتاح نشده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پل هفتم خط یک مترو در میدان استقلال از اسفندماه سال ۹۶ آغاز شده و تاکنون ۶۰ درصد آن تکمیل شده است.

۱۰۷ پروژه در دست اجرا

نوروزی پیشرفت ۳۰ درصدی نمایشگاه بین المللی، پیشرفت ۷۹ درصد پارک هشت هکتاری پردیس هنر طی هفت ماه گذشته با مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال در فاز دو و سه را از دیگر فعالیت های شهرداری اصفهان برشمرد و تصریح کرد: بخش دیگری از پیاده‌راه سازی چهارباغ با مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال احداث و آماده استفاده شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۱۰۷ پروژه با مبلغی بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در مناطق ۱۵ گانه شامل خیابان‌سازی، پیاده راه سازی، سالن ورزشی، مرکز فرهنگی و موارد متعدد در دست احداث است.

شهردار اصفهان گفت: این اقدامات درکنار سایر فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری است که در ایام نوروز و هفته فرهنگی اصفهان به همت والای کارکنان شهرداری انجام شده است و امیدواریم همه ما بتوانیم فضا را برای بهره‌مندی مردم از این امکانات مهیا کنیم.

کد خبر 344623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.