سرزنش عناصرسیاسی و مطبوعاتی به نفع کشور نیست

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: سرزنش عناصرسیاسی و مطبوعاتی علیه همدیگر و موضوعاتی مانند برجام به نفع کشور نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران به دیدار رهبر انقلاب با مسئولان نظام اشاره و اظهارکرد: رهبر انقلاب مسئولان به همدلی و همبستگی برای رفع مشکلات و همچنین عدم گره زنی مسایل اقتصادی به سیاست خارجی توصیه کردند که باید این توصیه ها مدنظر مدیران در بخش های مختلف کشور باشد.

وی افزود: سررزنش عناصرسیاسی و مطبوعاتی علیه همدیگر و موضوعاتی مانند برجام به نفع کشور نیست و باید با انسجام و وحدت بین اقشار مختلف به مطالبات مردم کشور رسیدگی و مشکلات جامع رفع شود.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه تیم مذاکره کننده تلاش خود را برای رفع مشکلات بین المللی و دفاع از حقوق کشورمان داشته است، تصریح کرد: نباید اعضای تیم مذاکره کننده سرزنش شوند زیرا آن ها نمایندگان کشورمان برای رفع مشکلات بین المللی بودند و آنچه مانع از تحقق برنامه ها شده بدعهدی دشمنان بوده است.

وی بدعهدی دشمنان را همیشگی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان ما همواره علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی داشته اند و موضوعاتی مانند بمب اتم و موشک و تجهیزات نظامی را تنها بهانه ای برای مخالفت با نظام در دست دارند و هرچقدر هم در برابر بهانه های آن ها کوتاه بیایم بهانه دیگری را مطرح و با نظام مخالفت می کنند.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه باید نسبت به  بدعهدی دشمنان آگاه باشیم و از بدعهدی در برجام درس عبرت بگیرم، یادآورشد: جوامع بین المللی بر خوش عهدی ایران اعتراف داشته اند و این موضوع فرصت خوبی را در عرصه بین الملل فراهم ساخته اما باید ما در برجام به هدف اصلی که رفع تحریم ها و دست یابی به منابع بانکی بلوکه شده بود می رسیدیم.

وی به مشکلات صنف راننده نیز اشاره کرد و گفت: مدیران و مسئولان در بخش های مختلف کشور برای رفع مشکل صنف زحمت کش راننده برنامه ریزی و اقدام اساسی انجام دهند و مطالبات آن ها مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

امام جمعه تیران رفع مشکلات و مطالبه گری را نیازمند رعایت صحیح رفتار و برخورد مسالمت آمیز خواند خاطرنشان کرد: در چهارچوب قوانین و به دور از فرصت سازی برای دشمنان مطالبات مردمی بیان شود.

کد خبر 344588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.