مسابقات تیراندازی جام مولای عرشیان برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان در رشته تیراندازی ویژه آقایان، روز پنج شنبه هشتم ماه مبارک رمضان در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی امین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ثبت نام برای شرکت در این مسابقات با حضور معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، شامگاه پنجشنبه ۳ خردادماه و بدون در نظر گرفتن رده های سنی شروع و از ساعت ۱۹ با حضور گسترده ورزشکاران در رشته تیراندازی آغاز شد. کم سن و سال ترین فرد ورزشکار حاضر در سالن امین ۱۵ و مسن ترین ورزشکار ۶۵ سال داشت.

این رقابت ها در ۲ بخش تیراندازی با تفنگ های بادی و تپانچه برگزار شد که هر ورزشکار ۱۰ تیر شلیک انجام داد. کم سن ترین فرد حاضر در این مسابقات ۱۵ سال و مسن ترین شرکت کننده ۶۵ سال داشت.

محسن رویگری در خصوص برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایمنا گفت: مسابقات مولای عرشیان هرسال در رشته فوتسال برگزار می شد اما با توجه به این موضوع که هیئت فوتبال تصمیم گرفت امسال به تنهایی متولی برگزاری مسابقات فوتسال باشد، تصمیم گرفتیم مسابقات جام مولای عرشیان را در رشته های مختلف ورزشی برگزار کنیم که این امر توانست اتفاقی مهم را رقم بزند.

وی ادامه داد: در تاریخ دوم خرداد ماه مسابقات تیراندازی بانوان را برگزار کردیم که حدودا ۷۵ نفر از بانوان ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و به نفرات برتر مدال و احکام اهدا شد. تیراندازی آقایان نیز ۳ خرداد و در سالروز آزادسازی خرمشهر، در ۲ بخش تفنگ بادی و تپانچه و با حضور گسترده ورزشکاران برگزارد شد.

مسئول اداره ورزش محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تصمیم داشتیم این مسابقات را فقط در رشته تفنگ بادی برگزار کنیم اما بخاطر استقبال بسیار خوبی که از این رویداد شد، تفنگ تپانچه را هم اضافه کردیم و ورزشکاران می توانستن در هر ۲ رشته به رقابت بپردازند که خداراشکر بسیار خوب برگزار شد.

وی افزود: ورزشکاران به صورت تک نفره و بدون حضور مربی در مسابقات شرکت کردند و با توجه به اینکه در مناطق ۱۵ گانه اصفهان و در بخش های مختلف اطلاع رسانی کردیم، شاهد استقبال خوبی در مسابقات بودیم. سالن امین دارای ۲۰ خط تیراندازی است که شرکت کنندگان با شلیک ۱۰ تیر به رقابت پرداختند و پس از پایان امتیازهای آنها ثبت شد.

رویگری تصریح کرد: برنامه های ما بسیار فشرده برگزار می شود و ۱۸ رشته ورزشی را در ۲۴ شب باید برگزار کنیم که به خاطر محدودیت زمان، مسابقات تیراندازی را آزاد و بدون در نظر گرفتن شرایط سنی برگزار کردیم.

وی در خصوص استعدادیابی در این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات با کمک هیئت تیراندازی برگزار شد و نمایندگانی هم از این هیئت برای کشف استعدادها حضور داشتند که در پایان مسابقات امتیاز ورزشکاران ثبت و پس از مشخص شدن افراد برتر استعدادهای این رشته شناسایی شناسایی شدند.

کد خبر 344579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.