مشکلی در سوخت رسانی نداریم/ ترافیک‌ جایگاه‌ها ناشی از جو روانی است

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان گفت: هیچ مشکلی در سوخت رسانی وجود ندارد و ترافیک جایگاه‌های بنزین ناشی از بار روانی نبود بنزین است.

حسین صادقیان در گفت‌وگو با ایمنا، پیرو ترافیک جایگاههای بنزین اظهارکرد: خوشبختانه نه اعتصاب نفتکش‌ها، نه کمبود بنزین و نه مشکل دیگری درباره سوخت رسانی وجود ندارد.

وی افزود: دو روز قبل برخی از نفتکش‌ها اعتصاباتی داشتند که منجر به اختلال در سوخت رسانی جایگاه‌های سوخت شده بود اما با توافقات صورت گرفته این مشکل حل شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان گفت: با این حال برخی افرادی که حتی نیازی به بنزین ندارند به دلیل جو روانی پیش آمده درصدد پرکردن باک‌های خود شدند و همین باعث شد ترافیک شدیدی را در این جایگاه ها شاهد باشیم.

صادقیان با اشاره به اعتصاب نفتکش‌ها افزود: اعتصاب کامیون‌های حمل سوخت به دنبال اعتصاب سایر کامیون داران انجام شد تا خواسته‌های صنفی آنها محقق شود. از این رو کامیون‌ داران نفتکش از بارگیری خودداری کرده و چند ساعتی چرخه سوخت رسانی مختل شد.

وی در خصوص افزایش کرایه نفتکش‌ها گفت: قرار است قیمت پیشنهادی ارائه شده از سوی کامیون داران نفتکش‌ بررسی و در صورت موافقت آن شاهد افزایش عادلانه قیمت‌ها باشیم.

گفتنی است هزار و ۷۰۰ کامیون نفتکش در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که این تعداد، سوخت ۱۰۰ جایگاه بنزین در شهر و ۲۶۰ جایگاه در کل استان اصفهان را تامین می‌کنند.

کد خبر 344568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.