بستر مشارکت شهروندان در مدیریت شهری افزایش می یابد

سامانه "پیام شهروند" به منظور افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری رونمایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، به منظور مشارکت فعال شهروندان سامانه "پیام شهروند" در امور شهری  در گردهمایی روابط عمومی های مناطق، مدیریت ها، معاونت ها و سازمان های وابسته شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی رونمایی شد.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ در این باره گفت: همشهریان می توانند به صورت ۲۴ ساعته و از طریق تماس با تلفن ۱۳۷ پیام های صوتی خود را به سامانه"پیام شهروند" ارسال کنند و دغدغه‌های خود را در میان بگذارند.

حامد سحاریان با تاکید بر اینکه باید شهروندان اصفهانی با مدیریت شهری مشارکت سازنده ای داشته باشند، ادامه داد: پیام های شهروندان در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان بررسی می شود و پیام هایی که مخاطب آنها شهردار باشد برای دفتر شهردار در قالب فایل صوتی ارسال تا تصمیم گیری شود.

وی اضافه کرد: دغدغه های شهروندان در هر موضوع شهری از طریق حوزه مربوطه پیگیری و بعد از مشخص شدن پاسخ نهایی، نظر قطعی به شهروندان اعلام می شود.

کد خبر 344551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.