با بهره مندی از  ظرفیت ها به سمت تولید ثروت حرکت کنیم

لنجان-نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم در بحث های مدیریتی برای رفع چالش ها و معضلات بوده و باید توجه داشت رفع مشکلات خرد و کلان نیازمند مدیریتی جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محسن کوهکن در شورای اداری شهرستان با بیان اینکه پیشرفت، توسعه و تحقق عدالت در گرو مدیریت جهادی است، اظهار کر د :بخشی از مشکلاتی که امروز در شهرستان لنجان با آن مواجه هستیم در بحث های مدیریتی برای رفع چالش ها و معضلات بوده و باید توجه داشت رفع مشکلات خرد و کلان نیازمند مدیریتی جهادی است.

وی افزود: بعضی از مشکلات موجود، ساختاری بوده و اگر رفع آن به کندی انجام گیرد به محدودیت های اعتبارات باز می گردد و بر همین اساس باید به نوعی رفتار کنیم که مطالبات از حد معقول آن فراتر نرود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راس همه دستگاه های اجرایی رییس جمهور قرار دارد و ایشان به همان میزان که مدیری در شهرستان مسئولیت قوه خود را دارد رییس جمهور نیز در همه زمینه ها از فرهنگ گرفته تا آموزش، بهداشت و درمان و... در سطح کلان کشور مسئولیت بر عهده دارد.

وی ادامه داد: امروز اگر لیست پروژه های نیمه تمام در مقابل رییس جمهور قرار گیرد، برای اتمام این پروژه های نیازمند ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بوده و کل اعتباری که برای این پروژه ها می توانند اختصاص دهند ۳۰ هزار میلیارد تومان است که با این وضعیت ادامه کار بسیار سخت بوده و شاهد نرخ بالای بیکاری، افزایش قیمت‌ها و رکود تورمی خواهیم بود از این رو به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که برای نجات اقتصاد کشور تصمیمات شجاعانه ای گرفته شود.

کوهکن اضافه کرد: با توجه به محدودیت منابع در شهرستان لنجان نیازمند خلق روش های نوین و استفاده از ظرفیت های مغفول مانده در شهرستان هستیم و با توجه به ظرفیت‌های بسیار فراوانی که در شهرستان لنجان وجود دارد باید با برنامه‌ریزی و همدلی و همزبانی و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها به سمت تولید ثروت حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: روسای ادارت و کارگرانی که در کشور ژاپن مشغول به فعالیت هستند در گام نخست باید سالیانه یک پیشنهاد برای بهبود کیفیت کار و تولید ارایه کنند که این پیشنهادات توسط هیئتی مورد بررسی قرار گرفته و به بهترین پیشنهاد جایزه ای تعلق می گیرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نفس چنین کاری دارای اهمیت است و با توجه به ویژه بودن موضوع در روز کارگر از کارگران شهرستان لنجان خواستیم با تحقیق و تفحص نظر خود را در خصوص آثار مثبت و منفی قانون کار در حمایت از کارگر و حمایت از تولید را در قالب حداقل دو صفحه A۴ تهیه و تنظیم کرده و به  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لنجان تحویل دهند.

وی افزود: پس از بررسی آثار ارایه شده توسط کارگروه تخصصی اشتغال و همچنین کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لنجان، مدیران صنعت و دو نفر از کارگران، به سه نفر از برگزیدگان سه سکه بهار آزادی تقدیم خواهیم کرد.

کوهکن یادآور شد: در این جلسه نیز مطرح می کنیم روسای ادارت در شهرستان لنجان پیشنهادات خود را در خصوص چگونگی ارتقاء کیفیت سطح خدمات در دستگاه خود ارایه دهند در شورای اداری پایان سال اعلام خواهیم کرد کدام یک از روسای ادارات پیشنهادات کارشناسی شده خود را ارایه کرده اند.

کد خبر 344533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.