شهرداری اصفهان آماده مشارکت با خیّران شهرساز است

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان آماده مشارکت با خیّران شهرساز در بخش‌های خدمات عمومی و رفع معضلات اجتماعی شهر است.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، بر مشارکت با خیّران شهرساز تاکید و اظهارکرد: هر تشکل مردم نهاد، سمن‌ها و خیّرانی که به بخش‌های مختلف اجتماعی ورود کنند، در کنار آنها قرار می‌گیریم، موانع موجود بر سر راه فعالیت آنها را برطرف می‌کنیم و تا حد امکان کمک مادی و معنوی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: فرصتی که خیّران برای فعالیت در حوزه شهر برای ساخت مدارس، مساجد و ... به دست آورده‌اند، فرصتی است که خداوند در اختیار آنها قرار داده و باید آن را غنیمت بشمارند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان افزود: معاونت اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان سعی دارد سنگی از جلوی پای خیّران بردارد تا در رسیدن به اهداف خود موفق باشند.

وی با بیان اینکه اداره مشارکت های معاونت اجتماعی شهرداری اصفهان یکی از وظایف خود می داند که با نهادها، سمن ها و گروه های مرم نهاد تعامل و همدلی داشته باشد تا رویدادهای خوبی در شهر رقم بخورد، گفت: این به معنای دخالت در فعالیت‌های مردمی نیست، بلکه خط مشی ما این است هر جا گروه‌های مردم نهاد فعال شوند میدان را در اختیار آنها قرار دهیم تا شهری پر از شادی و انرژی و رنگ و بوی خدا داشته باشیم.

کد خبر 344502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.