فعالیت ۷۵ اکیپ سیار رفع آبگرفتگی در شهر

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: از آغاز زمان بارش‌های عصر امروز در هر منطقه ، پنج اکیپ سیار رفع آبگرفتگی در حال فعالیت هستند که در مجموع ۷۵ اکیپ در مناطق ۱۵ گانه فعال و دو هزار کارگر همراه با ماشین‌آلات به رفت و روب و نظافت معابر می‌پردازند.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در زیرگذرهایی که مجهز به سپتینگ نبوده آب جمع و در کاسه رمپ‌ها وارد شده است که تا پایان بارندگی رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در حال حاضر در اتوبان‌ها و زیرگذرها رفت و آمد در جریان و تحت کنترل است، تصریح کرد: آبگرفتگی سطحی نیز در حال رفع است و مشکل حادی نداریم.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در اکثر زیرگذرها موتورسپتینگ روشن است و مشکل خاصی وجود ندارد، سپتینگ زیرگذرها مجهز به موتورهای برقی است که به شبکه انتقال آب وصل است تا در مادی‌ها و انهار تخلیه شود.

وی اظهارکرد: از آغاز زمان بارش‌های عصر امروز در هر منطقه ۵ اکیپ سیار رفع آبگرفتگی در حال فعالیت هستند که در مجموع ۷۵ اکیپ در مناطق ۱۵ گانه فعال و دو هزار کارگر همراه با ماشین‌آلات به رفت و روب و نظافت معابر می‌پردازند.

 ساکتی تاکید کرد: هر جا آب جمع شود به این معنا است که دبی ورودی و خروجی با هم همخوانی نداشته است به همین دلیل آب جمع شده، اما با کاهش شدت بارندگی، مشکل برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ های آماده باش اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان در سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری آمادگی لازم برای رفع هر گونه حوادث احتمالی را دارند.

کد خبر 344492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.