ثبت نام در مدرسه رسانه ایمنا

«مدرسه رسانه ایمنا» از امروز چهارشنبه _دوم خردادماه_ با هدف آموزش نیروهای متخصص در زمینه رسانه با برگزاری کلاس های عمومی و تخصصی آغاز به کار کرد.

نخستین دوره آموزشی مدرسه رسانه به آموزش خبرنگاری اختصاص دارد و علاقه مندان به این حوزه می توانند با مراجعه به لینک http://www.imna.ir/form/۱ تا ۱۰ تیرماه در کلاس ها ثبت نام کنند.

شرایط ثبت نام ترم تابستانه

دوره های آموزش خبرنگاری در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می شود و طول مدت آن دو ماه و نیم است.

  •  شرکت کنندگان در دوره های خبرنگاری چهار فرایند آموزشی شامل کارگاه های خبرنگاری مبتدی، حرفه ای، کارآموزی و کارورزی را تجربه می کنند.
  • شرکت کنندگان تنها در صورتی می توانند به دوره های کارآموزی و پیشرفته ورود پیدا کنند که در دوره های مبتدی نمره قابل قبول را کسب کرده باشند. سنجش شرکت کنندگان از طریق پروژه هایی است که به آنها محول می شود و در صورت داشتن صلاحیت می توانند به دوره پیشرفته و سپس به تحریریه خبرگزاری جهت انجام کار، ورود پیدا کنند.
  • حضور شرکت کنندگان در دوره کارآموزی و کارورزی مدرسه رسانه الزامی است و باید در دوره کارآموزی حداقل ۲۴ ساعت در هفته و در دوره کارورزی ۳۶ ساعت را در مدرسه رسانه حضور داشته باشد.
  • به شرکت کنندگان مدرک معتبر از دفتر آموزش و پژوهش ایمنا جهت حضور در کلاس و کارگاه ها اعطا می گردد.
  • مبلغ شهریه دوره آموزش خبرنگاری ۱۵۰هزار تومان است که باید به شماره حساب۱۰۰۶۸۸۱۹۶۴ نزد بانک شهر شعبه جهان نما به نام شرکت پیام اصفهان زیبا واریز شود و شماره پیگیری  فیش واریزی در فیلد تعیین شده هنگام ثبت نام وارد گردد. این مبلغ تنها برای کلاس های نظری دوره ابتدایی اخذ می شود و برای سایر بخش ها هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نخواهد شد.

لازم به ذکر است،‌ مبلغ واریز شده به هیچ عنوان قابل برگشت نیست.

فرایند آموزشی ترم تابستانه مدرسه رسانه ایمنا:

توجه:

  •  در صورتی که افراد پروژه های محوله را در طول دوره های عنوان شده انجام ندهند، به دوره های بعدی راه پیدا نمی کنند.
  • اگر پروژه های دوره کارآموزی و کارورزی توسط شرکت کننده انجام نشود،‌ این دوره ها تمدید می شود.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۸- ۰۳۱۳۵۵۴۴۱۱۲ داخلی ۴۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.
کد خبر 344490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.