لزوم افزایش خلاقیت و نوآوری در حوزه روابط عمومی ها

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: روابط عمومی کارآمد و پویا به خلاقیت و نوآوری وابسته است و این مهم باید در روابط عمومی بخش های مختلف شهرداری مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی شب گذشته در گردهمایی روابط عمومی‌های مناطق، مدیریت ها، معاونت‌ها و سازمان های وابسته شهرداری اصفهان که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار کرد: با استفاده از روش های بهبود ارتباط با شهروندان می توان حس تعلق مردم به اصفهان را افزایش داد و همه روابط عمومی ها باید در این زمینه تلاش کنند.

وی بر افزایش خلاقیت و نوآوری در حوزه روابط عمومی ها تأکید و تصریح کرد: روابط عمومی کارآمد و پویا به خلاقیت و نوآوری وابسته است و این مهم باید در روابط عمومی بخش های مختلف شهرداری مد نظر قرار گیرد. 

هم چنین، فروغ مرتضایی ن‍‍‍ژاد، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در این مراسم با اشاره به لزوم توصیه های کارشناسی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و با هدف اطلاع مدیران روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها می توانند تأثیر بسیار مهمی در آموزش شهروندان در این خصوص داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در گردهمایی از حسین غزالی از پیشکسوت رادیو اصفهان، روزنامه نگاری و روابط عمومی و محمد طیاری مسوول فنی استودیو سیمای شهر اصفهان تجلیل و تقدیر شد.

 همچنین روابط عمومی های برتر شهرداری اصفهان بر اساس معیارهایی چون ارتباطات مردمی، ارتباطات رسانه ای و خلاقیت مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 344486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.