کسانی که برای دولت مانع‌تراشی می‌کنند مقابل مردم ایستاده‌اند

معاون پارلمانی شهرداری تهران،گفت:کسانی که اجازه نمی‌دهند روحانی وعده‌هایش را عملی کند و برایش مانع‌تراشی می‌کنند بدانند مقابل مردم ایستاده‌اند و به تقابل با مردم می‌پردازند که نتیجه کار آن‌ها چیزی جز بی‌اعتمادی مردم به نظام نخواهد بود.

به گزارش ایمنا، داریوش قنبری عضو حزب مردم‌سالاری و نماینده ادوار مجلس تأکید دارد مردم به برنامه‌ها و اندیشه‌های حسن روحانی رأی دادند و این مساله که رییس جمهور اختیارات کافی ندارد برای آن‌ها قانع‌کننده نیست.

او به «اعتمادآنلاین» گفت: «درست است که بعضی از اتفاقاتی که برخلاف خواسته‌های مردم رخ می‌دهد از ناحیه دولت نیست، اما آقای روحانی به عنوان دومین مقام عالی کشور اختیاراتی دارد که باید از این اختیارات استفاده کند. به عنوان نمونه در ارتباط با مساله فیلترینگ تلگرام درست است که قاضی حکم داده، اما روحانی به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی باید به این مساله ورود می‌کرد و مانع می‌شد.»‌

قنبری تأکید کرد: «مردم به روحانی رأی دادند و او مسئول اجرای قانون اساسی است بنابراین نباید از مواضع و وعده‌های خود عدول کند و باید با قوت مسیری که قول آن را به مردم داده بود طی کند.»‌

معاون پارلمانی شهرداری تهران گفت: «امروز بحث آقای روحانی یا اصلاح‌طلبان مطرح نیست، مساله کل نظام است. اگر مردم به دولت بدبین شوند به کل نظام بدبین خواهند شد؛ بنابراین  روحانی نباید بگذارد. در مقابل نیز بی‌احترامی به دیدگاه‌های رییس جمهور و مانع‌تراشی برای دولت او بی‌احترامی به دیدگاه اکثریت ملت ایران است و باعث بی‌اعتمادی مردم به نظام خواهد شد. کسانی که اجازه نمی‌دهند  روحانی وعده‌هایش را عملی کند و برایش مانع‌تراشی می‌کنند بدانند مقابل مردم ایستاده‌اند و به تقابل با مردم می‌پردازند که نتیجه کار آنان چیزی جز بی‌اعتمادی مردم به نظام نخواهد بود.»

او اضافه کرد: «روحانی یکی از مسئول عالی‌رتبه کشور است و به وعده‌هایی که به مردم داده است باید عمل کند. رأی به  روحانی رأی به برنامه‌ها و اندیشه‌های اوبود؛ نه رأی به شخصی به نام حسن روحانی.»

قنبری با بیان اینکه «رییس جمهور در شرایط فعلی که آمریکا از برجام خارج شده تمرکز خود را روی مسائل بین‌المللی گذاشته است» خطاب به حسن روحانی گفت: «روحانی باید بداند همانطور که برجام برای مردم مهم بوده، مسائل داخلی و حقوق شهروندی هم برای آن‌ها از اهمیت برخوردار است و نمی‌شود بین این‌ها تفکیک قائل شد. مردم در اردیبهشت ماه سال گذشته به مجموعه‌ای از وعده‌ها رأی دادند و دنبال این بودند که با رأی به روحانی مطالبات خود را محقق کنند بنابراین رییس جمهور نباید این مسائل را فراموش کند.»

کد خبر 344484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.