ویژه برنامه‌های باغ تجربه در ماه رمضان

چهار برنامه با محوریت ایجاد شادی و نشاط در ماه مبارک رمضان در باغ تجربه از سوی سازمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، باغ تجربه به عنوان یکی از مراکز شناخته شده و فعال در زمینه برگزاری ویژه برنامه‌های متعدد شهروندان، در این ایام به برپایی چهار برنامه با محوریت ایجاد شادی و نشاط در ماه مبارک رمضان اقدام کرده است.

برنامه جزءخوانی قرآن کریم از جمله برنامه هایی است که در ایام این ماه مبارک از ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن حکمت باغ تجربه برگزار می شود. این برنامه ویژه بانوان است و تلاش کرده تا فضایی متفاوت با سایر محافل جزءخوانی قرآن را در این ایام برای بانوان فراهم کند تا میزان جذابیت و اثرگذاری برنامه را افزایش دهد.

 همچنین برنامه مسابقات قرآنی در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود، این برنامه با هدف آشنایی شهروندان ارشد با مفاهیم و مضامین بلند آیات قرآن کریم برگزار شده و نحوه اجرای آن به این نحو بوده که سوالاتی پیرامون موضوعات مختلف برای شرکت کنندگان طرح و از آنها خواسته می شود تا با مراجعه به قرآن پاسخ سوالات را بیایند، این مسئله باعث انس بیشتر آنها با قرآن شده و مرور و مطالعه آن را برای افراد آسان تر می کند.

همچنین نشست ادبی "من شاعرم" در ایام ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است، این نشست ادبی که در طول سال هم برگزار می شود، در این ایام با حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان در روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار می شود. سرودن اشعار آیینی و برگزاری مسابقه از بخش های دیگر این برنامه است.

 همچنین برنامه "ترنم اندیشه" چهارمین ویژه برنامه باغ تجربه در این ایام است، این برنامه نیز با هدف ایجاد فرصتی برای تبادل تجربیات شخصی در زمینه نوشتن شعر، دکلمه، دل نوشته، نکات علمی، پزشکی و ... برای شهروندان ارشد، در روزهای دوشنبه هر هفته تا پایان این ماه مبارک از ساعت ۸:۳۰ صبح پذیرای علاقمندان است.

کد خبر 344483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.