ماده‌های حاضر در جاکارتا مشخص نیست، ولی تلاش می کنم

دونده ملی‌پوش اصفهانی گفت: سهمیه بانوان دوومیدانی‌کار برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از کل ۲۱ ماده، دو یا سه نفر است.

فرزانه فصیحی دونده اصفهانی دوی ۱۰۰ متر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در مرحله دوم لیگ طلایی بانوان اظهار کرد: حد نصاب ورودی مسابقه بازی‌های آسیایی جاکارتا، ۱۱ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه است که البته ورودی سختی است و اگر دونده‌ای این رکورد را بزند، مدال‌آوری او قطعی است.

وی با بیان اینکه بعد از مسابقات آسیایی داخل سالن که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد تا به حال، در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده‌ام، ادامه داد: به دلیل مسائل شخصی، در مرحله اول لیگ طلایی هم حضور نداشتم. رقابت‌های مرحله دوم لیگ طلایی اولین مسابقه سختی بود که در سال ۹۷ شرکت کردم و گرچه می‌توانستم رکورد بهتری بزنم اما برای شروع خوب و قابل قبول است.

فصیحی با اشاره به اینکه رکورد ۱۱ ثانیه و ۹۳ ثانیه‌ای که در مرحله دوم لیگ طلایی توانست به ثبت رساند، خیلی خوب بود و می‌تواند در مرحله‌های بعدی لیگ بهتر شود، گفت: تا شروع بازی‌های آسیایی جاکارتا، یک مرحله لیگ طلایی و یک دوره مسابقات قهرمانی کشور پیش‌رو داریم که فرصت جبران هست.

ملی‌پوش دوی اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع فکر می‌کنم سهمیه بانوان دوومیدانی‌کار برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از کل ۲۱ ماده، دو یا سه نفر باشد. اگر ماده ۱۰۰ متر سرعت جزو بازی‌های آسیایی جاکارتا باشد، قطعاً من انتخاب می‌شوم ولی هنوز کمیته فنی فدراسیون ماده‌های حاضر در جاکارتا را مشخص نکرده است.

فصیحی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم و کاری ندارم که ماده ۱۰۰ متر سرعت جایگاهی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا دارد یا ندارد. سعی می‌کنم در دو مسابقه پیش رو رکورد خوبی ثبت کنم تا در صورت حضور ماده ۱۰۰ متر سرعت در رقابت‌های جاکارتا، بتوانم جواز حضور را به دست آورم.

وی با تشکر از فدراسیون دوومیدانی به دلیل برگزاری مسابقات لیگ طلایی اظهار کرد: این مسابقات فرصتی را فراهم می‌آورد تا بتوانیم سطح آمادگی خود را محک بزنیم، در ایران رقبای سطح بالایی ندارم و اگر دوندگان بیشتری در ماده ۱۰۰ متر سرعت شرکت می‌کردند، بهتر می‌توانستم خودم را نشان دهم.

کد خبر 344468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.