برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان

رییس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: شش ووشوکار که ترکیبی از آقایان و بانوان است، به همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان برزیل شرکت می‌کنند.

محسن روناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فعالیت‌های هیئت در سال ۹۶، اظهار کرد: سال گذشته تمام برنامه‌هایی که در تقویم ورزشی هیئت تدوین شده بود را توانستیم عملیاتی کنیم و ۱۰۰ درصد تقویم ورزشی را به انجام رسانیم.

وی با اشاره به برگزاری لیگ استانی آقایان در سال گذشته، ادامه داد: ووشو استان اصفهان در بخش ساندا ضعیف بود که با برگزاری لیگ استانی کمی رشد پیدا کرد. سال گذشته برخلاف تمام پستی و بلندی‌هایی که از نظر مالی وجود داشت اما، سال پر ثمری برای ووشو استان اصفهان بود.در سال ۹۶، دو نماینده در مسابقات لیگ برتر در بخش آقایان و بانوان داشتیم و یکی از برنامه‌های هیئت در سال ۹۷، برگزاری لیگ استانی در بخش بانوان است.

رییس هیئت ووشو استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به کسب مقام در رقابت‌های جهانی روسیه و آسیایی، سال خوبی برای ووشو استان اصفهان رقم خورد و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با کمک‌های مالی کنار هیئت بود و در مجموع سال ایده‌آلی به نظر می‌رسید.

روناسی با اشاره به فعال بودن ۱۲ هیئت ووشو در شهرستان ها، تصریح کرد: هیئت شهرستان‌های نجف‌آباد، شاهین شهر و فلاورجان در سال ۹۶ توانستند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ارزیابی‌های هیئت ووشو استان به‌دست آورند.

ضمن این که در سال گذشته، هیئت ووشو استان اصفهان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی با اهدای ۱۵ مدال به خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم، بالاترین رتبه در این زمینه را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به حضور خواهران منصوریان در بازی‌های آسیایی جاکارتا، خاطرنشان کرد: شش ووشوکار که ترکیبی از آقایان و بانوان است، به همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان برزیل شرکت می‌کنند و برای اولین‌بار در بخش ساندا عباس شیخی تنها نماینده استان در رقابت‌های جهانی حضور دارد.

رییس هیئت ووشو استان اصفهان افزود: یکی از برنامه‌های هیئت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان است و در این‌باره نیز مذاکراتی با دانشگاه آزاد انجام داده‌ایم تا با همکاری دانشگاه نجف‌آباد، میزبان این رقابت‌ها باشیم.

کد خبر 344461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.