بازگشت پرسروصدای امیر به قلعه سپاهان

با انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسد که جمعیت هواداری این تیم بعد از ۳ فصل بحران و ناکامی بتواند نفسی به راحتی بکشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۳ سال تمام از آخرین فصلی که سپاهان موفق شد یک جام قهرمانی در فوتبال ایران را به نام خودش ثبت کند پشت سر گذاشته‌ایم و هواداران زردپوش در این هزار روز گذشته بارها و بارها شاهد ناکامی تیمشان در نتیجه گیری و جابجایی‌های مختلف در حوزه کادر فنی بوده‌اند که آخرین آن مربوط به حضور منصور ابراهیم‌زاده و عنوان چهاردهمی سپاهان در لیگ هفدهم بود.

با این حال بهترین تصمیمی که می‌شد برای آماده‌سازی یک تیم امیدوار به لیگ گرفت همان پروژه بازگشت امیر قلعه‌نویی به سپاهان بود که از چند ماه قبل زمزمه‌هایش بر روی سکوهای هواداران سپاهانی هم به گوش می‌رسید و امروز اکثریت قریب به اتفاق هواداران سپاهان از انتخاب امیر قلعه‌نویی خوشحال هستند.

امیر در حالی روز گذشته قرارداد ۲ ساله‌ای را با سپاهان امضا کرد که با ۵ عنوان قهرمانی پرافتخارترین مربی فعال در لیگ برتر فوتبال ایران است و هرچند که قهرمانی‌هایش در لیگ‌های نهم و دهم از لحاظ روحی به واسطه حضور بازیکنان گرانقیمت و اسمی در ترکیب سپاهان آنطور که باید و شاید به دل هواداران ننشست ولی با این حال کارنامه صددرصدی او در سپاهان خودش یک نکته مثبت برای قلعه‌نویی به حساب می‌آید.

هم هیات مدیره باشگاه و هم شخص مدیر عامل بی دلیل نبود که تلاش بسیار زیادی برای جلب رضایت امیر قلعه‌نویی انجام دادند چون هیچ نامی به جز او نمی توانست اتحاد را به سکوهای هواداران سپاهان برگرداند و امروز همه آنهایی که در فصل گذشته منتقد انتخاب کرانچار و منصور ابراهیم‌زاده بودند حداقل در مورد امضای قرارداد با امیر قلعه‌نویی بحثی ندارند و این خودش می‌تواند یکی از بزرگترین چالش‌های فصل گذشته سپاهان یعنی دو دستگی بر روی سکوها را به حداقل برساند.

ضمن اینکه قلعه‌نویی دیگر آن مربی متکی به اسم‌ها و ستاره‌ها نیست و همانطور که در فصل گذشته در تیم ذوب‌آهن خودش را اثبات کرد بدون شک انگیزه بسیار زیادی دارد تا همین کار را در سپاهان هم انجام دهد و تیم محبوب خودش را که ۷ سال از آن دور بوده دوباره به جمع مدعیان بازگرداند. آشنایی قلعه‌نویی به فضای زندگی در اصفهان و حمایتی که هواداران از این سرمربی دارند از همین حالا امیدواری‌های زیادی را در اردوی سپاهان ایجاد کرده و باید دید که با شروع فصل نقل و انتقالات این سرمربی چگونه می تواند یک تیم آماده را روانه مسابقات لیگ برتر کند.

کد خبر 344456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.