فرصت‌های شهر در اختیار کارآفرینان و سرمایه گذاران قرار گیرد

شهردار اصفهان با تاکید بر واگذاری تمام تصدی گری‌های دولتی به بخش خصوصی گفت: باید فرصت‌های شهر را در اختیار کارآفرینان و سرمایه‌گذاران گذاشت تا پروژه های شهر رونق بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار اصفهان صبح امروز (سه شنبه) همراه با معاون مالی و اقتصادی، معاون عمران شهری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و مشاوران خود از پروژه شهرک سلامت بازدید کرد و در جریان مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

قدرت الله نوروزی پس از بازدید از پروژه به خبرنگار ایمنا گفت: بخش‌هایی از پروژه شهرک سلامت از لحاظ زیرساختی و تجهیزاتی کاربردی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: شهرک سلامت با همان هدفی که از ابتدای تأسیس مد نظر بوده، بتواند به عنوان یک کانون برای سلامت شهر، توسعه بخش سلامت، درمان و پیشگیری برای تمام شهروندان باشد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ تکنولوژی به اندازه تکنولوژی هواپیماسازی وجود نداشته و سخت‌ترین و پیچیده ترین چیزی که در دنیا نقش ایفا می کند هواپیما است، اما اگر سیستم های هواپیما فراهم ولی خلبان تیزهوشی نداشته باشد، هواپیما قادر به انجام مأموریت اصلی خود نخواهد بود؛ در شهرک سلامت نیز این موضوع بسیار مهم است که با توجه به فراهم شدن زیر ساخت‌ها چه کسانی از آن بهره برداری می کنند. با بیان اینکه دیدگاهی که متولیان شهرک سلامت دارند و اهدافی که برای تأسیس این مجموعه در نظر گرفته شده، بسیار مهم است، اظهار امیدواری کرد: این شهرک بتواند صنعت توریسم سلامت را به سطح بالایی ارتقاء داده و امید را به تمام کسانی که به دلیل بیماری‌های صعب العلاج از ادامه زندگی مأیوس شده‌اند، بازگرداند و کانون امید برای همه مردم اصفهان و ملت ایران باشد.

نوروزی ادامه داد: نگاه پزشکان به شهرک سلامت متحد نیست در حالی که باید برای انجام هر کاری تعامل وجود داشته باشد، زیرا با یک گفت و گوی منطقی می‌توان سخت‌ترین گره‌ها را باز کرد.

وی با بیان اینکه شهرک سلامت پزشکان هم‌تراز نیاز دارد، تأکید کرد: باید همدل و همراه برای حل مسائل شهر گام برداریم، اما در اصفهان گاهی رقابت های درون صنفی و درون گروهی آسیب می‌زند.

شهردار اصفهان اظهارکرد: باید فرصت‌های شهر را در اختیار کارآفرینان و سرمایه گذاران گذاشت تا پروژه های شهر رونق بگیرد، در واقع دوست داریم بر تعداد امثال صرامی‌ها که نقش مؤثری در سرمایه‌گذاری شهر دارند، افزوده شود.

کد خبر 344439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.