دولتخانه صفوی احیا می شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: دولتخانه صفوی حد فاصل میدان امام(ره) تا محور چهارباغ یکی از نقاط کنونی محور تاریخی فرهنگی شهر اصفهان است که پیاده راه سازی چهارباغ در راستای احیای آن انجام می‌شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از اوایل سال گذشته عملیات اجرایی پیاده راه سازی بخش شرقی چهارباغ عباسی که در محدوده منطقه سه قرار دارد، آغاز شد و تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه پیاده راه سازی شرق چهارباغ عباسی در محدوده شهرداری منطقه یک نیز آغاز شده است، افزود: پیش بینی می‌شود تا سه ماه آینده پیاده راه سازی شرق چهارباغ به نتیجه برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در فاز سوم اجرای پیاده راه سازی چهارباغ، وسط چهارباغ عباسی حوض‌ و آبنماهای قدیمی احداث و محور گردشگری چهارباغ عباسی در چند فاز اجرایی به شکل قدیمی خود احیا می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته چهار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شد و امسال نیز چهار میلیارد تومان اعتبار در نظرگرفته شده است.

کارگر با بیان اینکه دولتخانه صفوی حد فاصل میدان امام(ره) تا محور چهارباغ یکی از نقاط کنونی محور تاریخی فرهنگی شهر اصفهان است که پیاده راه سازی چهارباغ در راستای احیای آن انجام می‌شود، خاطرنشان‌کرد: محور چهارباغ عباسی برای همیشه به عنوان یک معبر گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می‌شود.

کد خبر 344404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.