اولین گردهمایی "فرضیه های اصفهان" برگزار می شود

اولین گردهمایی "فرصیه های اصفهان" همراه با آئین تجلیل از خادمان میراث فرهنگی استان اصفهان در مجموعه جهانی چهلستون برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به مناسبت هفته گرامیداشت میراث فرهنگی، اولین گردهمایی "فرضیه های اصفهان" با حضور پیشکسوتان و دوستداران جوان میراث فرهنگی استان اصفهان در  باغ موزه چهلستون برگزار می شود.

فرضیه‌های اصفهان آغاز گردهمایی‌هایی است که قصد دارد با استفاده از فَضاهای تاریخی که تنها به موزه تبدیل شده‌اند و با هدف ایجاد بینش و اندیشه‌ای نو، از منظر نظام‌های مختلف هنری، به معماری و شهر اصفهان معاصر بپردازد.

در این نشست "فرامرز پارسی" با موضوع "مفهوم فضای شهری در اصفهان تاریخی و امروز"، "کاوه رشیدزاده" با موضوع "اصفهان باید موزه اصفهان داشته باشد"، "علی شیخ الاسلام" با موضوع "اصفهان-عصر خرد"، "سروش صحت" با موضوع "خاطرات اصفهان"، "محمد عرب" باموضوع "چهارباغ، ایده یا شکل" و هم‌چنین "بهروز ملبوسباف" با موضوع "نوروز اصفهان" به ارایه سخن خواهند پرداخت.

این نشست با حضور پیشکسوتان میراث فرهنگی استان، دانشجویان رشته های معماری، مرمت و اعضای تشکل‌ها و دوستداران میراث فرهنگی استان اصفهان همراه با آئین تجلیل از خادمان میراث فرهنگی، بعد از ظهر چهارشنبه دوم خردادماه ساعت ۱۸ تا ۲۲ در باغ موزه چهلستون برگزار می شود.

کد خبر 344403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.