قلعه نویی تنها گزینه ذوب آهن/ هر دوطرف خواهان همکاری

باشگاه ذوب آهن با صدور بیانیه ای از رسانه ها خواست تا تمایلات خود را با گمانه زنی ها در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، مطرح و منتشر نکنند.

به گزارش ایمنا، در پی شایعات منتشر شده چند روز گذشته مبنی بر مذاکرات باشگاه ذوب آهن با برخی مربیان فوتبال برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه در لیگ هجدهم لیگ برتر، دقایقی پیش بیانیه ای روی خروجی سایت باشگاه ذوب آهن قرار گرفت که به نسبت به طرح و انتشار این شایعات واکنش نشان داده است.

متن بیانیه باشگاه ذوب آهن را در ادامه می خوانید:

باشگاه ذوب آهن فصل گذشته لیگ برتر را با "امیر قلعه نویی" سپری کرد و کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه حضور مجدد در لیگ قهرمانان آسیا راه را برای تداوم همکاری با این چهره بر روی هر دو طرف بازگذاشته است و هر دو طرف خواهان همکاری با هم هستند و بر این مبنا، باشگاه ذوب آهن هیچ گزینه دیگری را به عنوان سرمربی در جلسات خود لحاظ نکرده و نمی کند و تا قطعی شدن روند این مذاکرات، ذهن خود را معطوف شایعات و گمانه زنی های خود ساخته نخواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ این باشگاه برای مربیانی که نام آنها در رسانه ها به عنوان گزینه های سرمربی این تیم یاد می شود، از جمله آقایان "جواد نکونام" و "علیرضا منصوریان" و... احترام ویژه ای قایل بوده، اما هیچ گاه این اسامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مطرح نشده است و ذکر این اسامی صرفا گمانه زنی رسانه ها می باشد.

کد خبر 344372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.