کشف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مبارکه

مبارکه- سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: طی دو روز گذشته عوامل نیروی انتظامی شهرستان، در مجموع حدود ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش از سوداگران کشف کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، جواد سلطانی امروز (سه شنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشاره به عملکرد رضایت بخش نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: با تلاش نیروهای انتظامی در زمان کوتاهی بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر همراه با  سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است.  

وی افزود: طی دو روز گذشته عوامل نیروی انتظامی شهرستان، در مجموع حدود ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش از سوداگران کشف و پنج نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند و سه دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.

سلطانی با بیان اینکه حتی شنیدن خبر کشفیات مصرف مواد مخدر در جامعه ناخوشایند است، گفت: نیروهای انتظامی مقتدرانه با سوداگران مرگ برخورد قاطع می کنند و موجب دلگرمی مردم می شوند.

سرپرست فرمانداری مبارکه از تلاش بی وقفه، جانفشانی ها و رشادت های نیروی انتظامی که در کنار مردم همیشه حضور داشته و با تعامل با آنها امنیت را به بهترین وجه در این شهرستان برقرار ساخته اند، افزود: امروز امنیت حاکم بر کشور در دنیا بی نظیر است و این در سایه اعتماد مردم و همکاری تمام دستگاه ها با یکدیگر است.

کد خبر 344357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.