با تفکر سنتی نمی‌توان با تهدیدات دشمن مقابله کرد

شهرضا – فرماندر شهرضا گفت: با تفکر و شیوه‌های سنتی نمی‌توان با تهدیدات دشمن که هر روز در قالبی جدید اجرا می‌شود، مقابله کرد.

به گزرش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان شهرضا، اظهار کرد: دشمنان همواره تلاش می‌کنند از هر روشی، به کشور آسیب بزنند، بنابراین لام است همواره آمادگی کافی برای مقابله با تهدیدات وجود داشته باشد.

وی آموزش را از بهترین راهکارهای مقابله با خطرات احتمالی دانست و افزود: کارکنان ادارات، مدیران و مردم باید با شیوه‌های مختلف تهدیدات دشمن و همچنین راه‌های مبارزه با آن آگاهی داشته باشند.

فرماندار شهرضا با تأکید بر لزوم روزآمد کردن شیوه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان، اظهار کرد: با تفکر و شیوه‌های سنتی نمی‌توان با تهدیدات دشمن که هر روز در قالبی جدید اجرا می‌شود، مقابله کرد.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه انفعال در مقابل تهدیدات و حوادث باعث افزایش آسیب‌ها می‌شود، تصریح کرد: عدم آمادگی در مقابل تهدیدات و نداشتن برنامه کارآمد در این زمینه، نشانه ضعف مدیریت است.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ هماهنگی نظم اداری در مواقع حساس، اضافه کرد: پیوستگی نظام اداری کشور، فعالیت جداگانه دستگاه‌ها برای مقابله با خطرات احتمالی را غیرممکن کرده است.  

کد خبر 344270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.