مرکز کاهش آسیب اصفهان به صورت سازه‌ای احداث می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مرکز جامع درمان آموزش و توانمندسازی افراد آسیب دیده اجتماعی اصفهان بر اساس آخرین برآوردهای صورت گرفته به صورت سازه‌ای بهره برداری می‌شود.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت بهره برداری از مرکز کاهش آسیب اصفهان که قرار است به عنوان مرکزی جامع برای درمان، آموزش و توانمندسازی افراد آسیب دیده اجتماعی فعالیت کند، اظهار کرد: این مرکز در توافقات اولیه قرار بود به صورت سوله و موقتی به بهره‌برداری برسد که اخیراً تغییراتی در روند بهره‌برداری این پروژه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه با نظر شهردار اصفهان قرار است بهره برداری از این سوله از قالب سوله به سازه تغییر کند، افزود: در نزدیکی محل جانمایی شده برای ساخت مرکز کاهش آسیب اصفهان فضای سبزی وجود دارد که نمی‌توان آن را تغییر کاربری داد و از این رو تصمیم بر آن شد که این پروژه به صورت سازه‌ای اجرا شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جانمایی و مطالعات بهره برداری از مرکز کاهش آسیب اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه نیز قرار است طی هفته آینده آغاز شود.

وی با بیان اینکه این پروژه به دلیل تغییر در نوع بهره‌برداری با تاخیر در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد، گفت: این در حالی است که با رویکرد جدید در نحوه بهره برداری از این پروژه مرکزی دایمی راه‌اندازی خواهد شد.

محمدی ظرفیت در نظر گرفته شده برای مرکز کاهش آسیب را ۵۰۰ نفر مرد و ۱۰۰ نفر زن برای هر دوره اعلام کرد و گفت: در برآورد اولیه پنج میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده و قرار است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر 344263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.